تله در گنج یابی

تله در گنج یابی

تله در گنج یابی : معمولا در زمان های گذشته برای محافظت از گنجینه ها و یا قبر پادشاهان و فرماندهان خود آنها را مخفی میکردند و برای اینکه بعدا بتوانند آنها را پیدا کنند ، برای انها از آثار و نماد و نشانه استفاده میکردند . اما گاهی برای حفاظت بیشتر از گنجینه های خود از تله استفاده میکردند تا اگر کسی از روی نشانه ها به انها رسید برای برداشتن آنها دچار مشکل شود .  در ادامه شما را با انواع تله آشنا میکنیم .

 

تله در گنج یابی

 

انواع تله در گنج یابی

تله های فیزیکی :

اصل عملکرد این نوع از تله ها بر اساس حرکت چرخ دنده ها است . معمولا کار کرد آنها بر اساس دو اصل نیرو و وزنی که به انها وارد میشود و یا وزنی که از آنها برداشته میشود .

تله های فیزیکی بسیار خطرناک و مرگبار هستند . برای مثال میتوان به ریزش سنگ و آوار ، سقوط در چاه ، مسدود سازی راه ورودی و یا خروجی ، گیوتین ، پرتابی میتوان اشاره کرد . این تله ها معمولا در دیواره ها و سقف و یا کف تونل ها تعبیه میشدند. البته تعداد بسیار کمی از انها با گذشت چندین قرن ممکن است دیگر کار نکنند . اما شما در هر صورت با با احتیاط کامل وارد شوید.

تله فریب و انحراف :

یکی از پرکاربردترین تله ها میباشد . به این صورت که در با ایجاد مسیر های هزارتو سعی در هدایت کردن شما به سمت دیگر دارند و یا با ایجاد مسیر انحرافی قصد منحرف کردن شما را از مسیر اصلی و دفینه دارند .

تله آب :

یکی دیگر از تله هایی که بسیار استفاده میشده است تله آب است . معمولا در این روش به وسیله کانال ها و ناودان ها آب را به سمت محل دفینه هدایت میکردند . گاهی در محل ورود آب نیز گچ یا مواد قرار میداند تا به محض شکستن کانال با آب مخلوط شده و تولید ملات کند تا دسترسی شما را به دفینه مشکل کند .

یکی دیگر از مواردی که تله های آبی مورد استفاده قرار میگیرد شامل تقسیم و انتقال آب به اتاقک های خاصی است محل دفینه را پر آب میکنند و یا اطراف محل دفینه را پر از آب میکنند تا کاوشگر محل دفینه را اشتباه بگیرد .

تله توهم :

یکی از دیگر تله ها که مورد استفاده قرار گرفته تله توهم است . باستانیان با استفاده از خواص برخی گیاهان که ایجاد توهم میکرد تله توهم را میساختند . انها پودر گیاهان را با خاک مخلوط میکردند تا حفار در زمان حفاری آن را استنشاغ کند و دچار توهم و خیالات میشود . با توجه به استرس بالای کار فرد دچار توهم بالا میشود که این امر باعث ترس شدید و ترک محل میشود .

 

تله ترس:

یکی دیگر از تله هایی که مورد استفاده قرار میگرفته تله ترس و وحشت است . در نوع تله از اتاقک های تاریک استفاده میکردند . در این اتاقک ها و مسیر های پر پیچ و خم با استفاده از گل و سنگ و چوب و یا وسایل دیگر تمثال از یک حیوان و یا یک شکل وحشتناک استفاده میکردند . تا فرد با دیدن انها احساس ترس و وحشت کند و جرئت ادامه نداشته باشد و یا به خاطر ترس و وحشت بالا از ادامه مسیر منصرف شود .

 

برای اینکه بتوانید در گنج یابی و رسیدن به هدف موفق باشید و علاوه بر تفسیر نماد به خیال راحت بتوانید به جستجو بپردازید . شما احتیاج به یک دستگاه فلزیاب متناسب با محل کاوش دارید برای این منظور میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها استفاده نمایید .

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *