نماد سگ در گنج یابی

نماد سگ در گنج یابی

نماد سگ در گنج یابی : برای بررسی این نماد ابتدا باید به این نکته توجه کنید که این نماد یکی از نماد های دوره اشکانیان بوده است. زیرا در دوره اشکانی سگ محترم شمرده میشد. و یکی از حیوانات محبوب در دوره اشکانیان میبوده است. از سگ بیشتر به مفهوم وفاداری و نگهبانی یاد میشود.

نماد سگ در گنج یابی

 

تفسیر نماد سگ در گنج یابی و دفینه یابی

نشانه سگ در تندیس و مجسمه

اگر شما در زمان کاوش با یک نماد سگ مواجه شدید که به صورت تندیس یا مجسمه استفاده شده است. قطعا شما با مقبره یک وزیر یا دربار اشکانیان مواجه هستید. شما برای یافتن دفینه در این نماد باید به سمت نگاه نماد دقت کنید. شما در امتداد نگاه این نماد باید به دنبال یک تپه، غار و یا یک پلمپ باشید. این محل معمولا در فاصله هزار متری از نماد قرار دارد. در هنگام کاوش و ورود به مقبره یا باز کردن پلمپ حتما به تله ریزشی توجه کنید. نماد سگ در گنج یابی دارای تله ریزشی است.

دفینه در این نماد معمولا به صورت کوزه، وسایل شخصی و گاها زره و شمشیر و کلاه خود طلایی میباشد.

ردپای سگ در دفینه یابی

گاهی شما ممکن است بجای مواجه شدن با نماد سگ با ردپای سگ مواجه شوید. که این در صورت شما با یک گنجینه گرانبها مواجه هستید . معمولا دفینه در زیر همان سنگ میباشد. عمق دفینه در این حالت تا ۷ متر است. بهترین فلزیاب برای این نماد اسکنر میباشد.

دم سگ در گنج یابی

در صورت مشاهده دم سگ شما باید در جهت امتداد دم سگ به اندازه ۷ متر حرکت کنید و سپس به دنبال یک تونل باشید تا به اتاقک برسید. همانطور که اشاره شد چون شما با عمق بالای ۴ متر مواجه هستید و همچنین با تونل و اتاقک مواجه هستید شما باید از دستگاه اسکنر استفاده نمایید.

محصولات فلزیاب غرب

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

درباره felezyabgharb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *