آموزش کار با فلزیاب پالسی

آموزش کار با فلزیاب پالسی

آموزش کار با فلزیاب پالسی : فلزیاب پالسی نوعی از فلزیاب ها هستند که بر اساس القای پالس PI  کار میکنند . در واقع این فلزیاب از سیم پیچ خود برای ارسال و دریافت همزمان سیگنال استفاده میکند . این نوع از فلزیاب میتوانند عمق بیشتری را نسبت به فلزیاب vlf جستجو کنند و از محبوبیت بیشتری بین کاربران دارند.

قبل از آموزش شروع کار فلزیاب پالسی را برای شما شرح دهیم لازم است تا نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

نکات مهم قبل از شروع کار با فلزیاب پالسی :

  • تلفن همراه را از خود دور کنید زیرا بر کار فلزیاب پالسی اثر گذار است .
  • حتما اشیا فلزی مانند کلید یا هر قطعه فلزی دیگر را از خود دور کنید .
  • حتما توجه کنید که در محیطی که کار میکنید یک دستگاه بیشتر روشن نباشد .
  • در هنگام بارش باران و یا برف از فلزیاب استفاده نکنید .
  • در محیطی که کابل های فشار قوی وجود دارد از فلزیاب استفاده نکنید.
  • حتی المقدور از دیسک های ضد آب استفاده کنید .
  • اگر در محیط باد شدید وجود دارد کار نکنید زیرا بالانس دستگاه بهم میریزد .
  • اگر از دیسک کوچک استفاده میکنید فاصله دیسک تا زمین ۱۰ سانتی متر و در مورد دیسک های بزرگ ۱۵ سانتی متر باید باشد .
  • سرعت حرکت با دستگاه باید ۱ متر در ۳ ثانیه باشد

آموزش کار با فلزیاب پالسی

آموزش کار با فلزیاب پالسی :

اکنون که با نکات مهم و ضروری برای کار با فلزیاب پالسی آشنا شده اید باید به سراغ آموزش کار با فلزیاب پالسی برویم . اولین قدم در استفاده از دستگاه بالانس فلزیاب نسبت به محیط کار است. این بالانس در دستگاه های مختلف متفاوت است . در مدل های قدیمی به صورت دستی انجام میشد ولی در دستگاه جدید به صورت اتوماتیک صورت میپذیرد . معمولا در این فلزیاب ها دکمه ایی با نام Threshold , Ground , Balance و  … وجود دارد که با فشار آن دکمه دستگاه بعد از چند ثانیه بالانس میشود .

حتما توجه کنید که بالانس باید با فاصله از محل مورد نظر انجام شود . به گفته کارشناسان بهتر است از فاصله ۱۰ متری هدف اقدام به بالانس دستگاه کنید .

 

آغاز عملیات جستجو با فلزیاب

بعد از بالانس دستگاه حالا نوبت به جستجو اهداف است . زمانی که دیسک شما بتواند یک فلز را در زیر زمین قرار دارد را کشف کند اقدام به بوق زدن میکند . ممکن است گاهی هدف در عمق زیاد و حجم کم باشد و دستگاه بوق ضعیف تری بزند . معمولا اپراتور های با تجربه میتوانند این مورد را به خوبی تشخیص دهند .

در برخی از دستگاه ها عقربه یا سک نشانگر دیجیتال عمق وجود دارد که با ید در هنگام کار به آن توجه کنید . در برخی از مدل ها هم گاهی دستگاه با بوق های با تاخیر همراه است که نشان دهنده وجود املاح است . برای رفع این مشکل سعی کنید از لوپ های بزرگ استفاده کنید.

نکته مهم در مورد فلزیاب های پالسی که باید توجه کنید فرکانس دستگاه است . هر چه فرکانس دستگاه بیشتر تفکیک بهتری انجام میشود اما عمق تفوذ دستگاه کاهش پیدا میکند . دقت کنید که در مواجه با ساروج یا خاک سفت و سنگ حتما از فرکانس پایین استفاده نمایید و دیسک را به آرامی حرکت دهید .

در زمان کار اگر دستگاه شما بوق زد سریعا اقدام به حفاری نکنید . ابتدا باید حدود ۲۰ سانتی متر از خاک را بردارید و سپس اقدام به حفاری کنید . این کار در اصطلاح پاکسازی نام دارد . بعد از پاکسازی دوباره همان نقطه را کاوش کنید اگر بوق زد دوباره تا نیم متر خاک را بردارید و سپس اقدام به کاوش نمایید . اگر دستگاه شما نمایشگر عمق دارد باید در این حالت عمق را کمتر نشان میدهد .

شرکت فلزیاب غرب اقدام به فروش فلزیاب های پالسی با تکنولوژی روز دنیا نموده است که میتوانید از طریق لینک های زیر انواع دستگاه را مشاهده نمایید . در صورت هرگونه سوال یا مشاوره با شماره ۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰ تماس حاصل نمایید .

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره felezyabgharb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *