سنگ آسیاب در گنج یابی

سنگ آسیاب در گنج یابی

سنگ آسیاب در گنج یابی : آسیاب یکی از مکان هایی است که ابتدا در دوره مادها مورد استفاده قرار میگرفته است. آسیاب بیشتر در زمین ها صاف و هموار مورد استفاده قرار میگرفت. اما برای اینکه بدانید یک آسیاب دارای دفینه است یا خیر باید به این نکته توجه کنید که سنگ آسیاب روی زمین قرار دارد یا زیر زمین. اگر روی زمین باشد بار ندارد!

در گذشته رسم بر این بود که مقداری طلا برای تعمیرات آسیاب کنار میگذاشتند تا بعد ها اگر قرار بر تعمیر و نیاز مالی در آسیاب از آن پول استفاده کنند. معمولا این سکه ها را در داخل آسیاب و یا خارج از آسیاب اما در نزدیکی آن دفن میکردند. ابتدا زمین را حفر میکردند طلا  را داخل آن قرار میدادند کمی خاک بر روی آن قرار میریزند، سپس روی آن سنگ آسیاب قرار میدادند و سپس ادامه را با خاک پر میکردند. در واقع سنگ آسیاب یک نشانه بود تا مسیر یافتن طلا را گم نکنند.

سنگ آسیاب در گنج یابی

تفسیر سنگ آسیاب در گنج یابی

سنگ آسیاب ابتدا نمادی برای تعیین محل کشت و زرع سلطنتی برای تهیه نان قشر مرفح جامعه مورد استفاده قرار میگرفت. اما بعد ها از سنگ آسیاب برای نشانه گذاری دفینه و قبر استفاده شد. اما باستان شناسان برای تفسیر سنگ آسیاب در گنج یابی سه حالت را در نظر گرفته اند.

۱ – اگر سنگ آسیاب کامل بود و سوراخ وسط سنگ کامل بود. باید در زیر سنگ را کاوش کرد.

۲ – اگر سنگ آسیاب بزرگ بود و سوراخ وسط سنگ دارای عمق کم و یک آبراه بود باید در جهت آبراه به جستجو بپردازید. شما باید در مسیر نشان داده شده به وسیله آبراه به دنبال یک قبر باشید. عمق این قبر نسبتا زیاد است.

۳ – اگر شما با یک سنگ آسیاب به صورت نیم هلال مواجه شدید. شما باید به سمت هلال سنگ در جهت نیم هلال حرکت کنید. معمولا شما باید تا فاصله ۹۰ تا ۱۰۰ متر حرکت کنید. در آنحا به دنبال هدف باشید.

حتما به این نکته توجه کنید که سنگ آسیابی که در داخل خود آسیاب باشد و در عمق بیشتری باشد دارای ارزش بیشتری است.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

 

درباره felezyabgharb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *