فلزیاب تصویری دیپ هانتر deephunter

فلزیاب تصویری دیپ هانتر deephunter

فلزیاب تصویری دیپ هانتر deephunter ساخت شرکت نوکتا ترکیه میباشد. این گنج یاب در دو حالت قادر به جستجو میباشد: ۱ حالت جستجوی عمیق و ۲ جستجو سریع برای سکه ها. در هر دو حالت این فلزیاب تصویر را به خوبی و در حالت سه بعدی به شما نمایش میدهد. در ادامه به بررسی هر دو حالت میپردازیم.

فلزیاب تصویری دیپ هانتر deephunter

 

سیستم جستجوی  MOD 1

در این حالت شما میتوانید اهداف عمیق را شناسایی کنید. در این مد دستگاه قادر است تا فضای خالی و فلزات را شناسایی میکند. فلزیاب تصویری دیپ هانتر deephunter در مد ۱ شما باید با دیسک T100 به جستجو بپردازید. در این حالت سرعت کار پایین میباشد اما در عوض عمق کارافزایش میابد. بعد از کاوش در برنامه سه بعدی شما میتوانید عمق هدف، نوع فلز و اندازه فلز را مشاهده میکنید. سپس با توجه به هدف میتوانید برای حفاری تصمیم گیری کنید.

ویژگی های حالت ۱

شناسایی دقیق فلز و نمودار هدف سه بعدی

شما می توانید تصویر سه بعدی و شناسایی فلز را در صفحه گزارش که پس از شناسایی هدف بدست می آورید، مشاهده کنید. فلزیاب Deephunter قادر است تا فلز شناسایی شده را  در یکی از چهار گروه مختلف شناسایی شده است: ۱٫ طلا ۲٫ گرانبها ۳٫ غیر گرانبها ۴٫ فولاد.

تشخیص حفره

علاوه بر تشخیص و شناسایی دقیق فلز، این دستگاه همچنین می‌تواند سازه‌های زیرزمینی مانند غارها، حفره‌ها، مخازن، تونل‌ها، پناهگاه‌ها و مقبره‌ها را نیز با تصاویر گرافیکی سه بعدی پیشرفته شناسایی کند. در این سازه های زیرزمینی نیز می توان فلزات را شناسایی کرد.

تشخیص عمق

این دستگاه به طور دقیق عمق هدف شناسایی شده را بر حسب سانتی متر روی نمایشگر نشان می دهد.

رد آهن

ویژگی رد آهنی داخلی به فلزیاب تصویری دیپ هانتر deephunter اجازه می دهد تا فلزات غیر گرانبها و ناخواسته را حذف کند در حالی که هنوز فقط فلزات گرانبها را شناسایی می کند.

شکل گرافیکی هدف

در حالت ۱، سیستم نوسان به طور مداوم نمودار سیگنال هدف را بر روی صفحه نمایش بصری نشان می دهد.

 

سیستم جستجوی  MOD 2

در این حالت فلزیاب تصویری دیپ هانتر deephunter قادر است تا تمامی اهداف کوچک را شناسایی کند. در حالت سرعت جستجو بالا میباشد. ولی عمق کار مانند مد ۱ بالا نیست. در این حالت شما باید با دیسک C32 استفاده نمایید.

ویژگی های حالت ۲

عملکرد استثنایی در زمین معدنی

به دلیل تنظیمات ویژه فلزیاب دیپ هانتر در مد ۲ که برای شرایط بسیار معدنی طراحی شده است، می توانید به راحتی جستجوهای خود را در انواع شرایط زمینی انجام دهید. با استفاده از تنظیمات آهنی، می توانید با حذف تداخل مواد معدنی در شرایط زمینی بسیار معدنی یا مناطقی که دارای غلظت بالایی از آهن هستند مانند سواحل، ماسه مرطوب، خاک شخم زده و غیره از سیگنال های غلط جلوگیری کنید.

حذف آهن

همانند حالت ۱، در این حالت نیز می توانید فلزات غیر گرانبها (آهنی) و ناخواسته را با استفاده از ویژگی حذف آهنی برای شناسایی فلزات گرانبها حذف کنید.

فلزات را با صدای ۳ تن متمایز می کند

حالت ۲ دارای یک سیستم تشخیص فلز بسیار واضح و قابل درک است. این دستگاه فلزات شناسایی شده را با ۳ صدای مختلف به کاربر اطلاع می دهد. یک هشدار کم صدا برای اهداف آهنی و ۲ هشدار با صدای بالا برای اهداف گرانبها و طلایی تولید می شود.

عملکرد پیشرفته و در عین حال آسان برای استفاده

حالت ۲ با در نظر گرفتن سهولت استفاده طراحی شده است. کاربران آماتور و حرفه ای به طور یکسان از سادگی آن قدردانی خواهند کرد. این حالت جستجوی بسیار سریعی را برای تشخیص هدف فقط از طریق هشدارهای صوتی فراهم می کند.

فلزیاب تصویری دیپ هانتر deephunter

 

محتویات بسته فلزیاب تصویری دیپ هانتر deephunter

  1. جعبه سیستم
  2. شفت
  3. سیم پیچ جستجوی DD 44×36 سانتی متر (T44)
  4. سیم پیچ جستجوی DD 100×60 سانتی متر (T100)
  5.  T100 DD جست و جوی کویل کیسه حمل
  6. کویل جستجوی DD 47×39 سانتی متر (C47) و جلد
  7. D سیم پیچ جستجو ۳۲×۲۶ سانتی متر (C32) و جلد
  8. جعبه سیستم جعبه چرم کیف حمل
  9. هارنس
  10. کابل اتصال
  11. هدفون
  12. واحد کنترل کویل T100 جستجوی کویل
  13. شارژر AC
  14. باتری (Lipo 14.8V 33100mAh
  15. Charger )
  16. راهنمای کاربر و دی وی دی
  17. سخت افزار نصب
  18. کیسه حمل

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره felezyabgharb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *