فلزیاب پالسی چیست؟

فلزیاب پالسی چیست؟

فلزیاب پالسی چیست؟ برای بسیاری از افرادی که برای اولین بار به دنبال فلزیاب هستند شاید این سوال پیش بیاید که فلزیاب پالسی چیست؟ و منظور از پالس چیست؟ کدام نوع فلزیاب بهتر است؟

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با فلزیاب پالسی آشنا کنیم تا در زمان خرید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید .

فلزیاب پالسی چیست و طزر کار آن؟

در ابتدا شما باید با فلزیاب پالسی و طرز کار این فلزیاب آشنا شوید. در فلزیاب های پاسی از یک چند سیم پیچ به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده میشود . در واقع فناوری به کار رفته در این فلزیاب بر اساس ارسال پالس های قوی و کوتاه برای ایجاد یک میدان مغناطیسی است . فلزیاب پالسی با ارسال یک پالس مغناطیسی به سمت فلز و ایجاد تغییر برعکس آن باعث بوجود آمدن یک میدان مغناطیسی القایی میشود. این عمل ارسال و دریافت با سرعت بالا (بستگی به نوع دستگاه) انجام میشود تا بتواند میدان مغناطیسی هدف را شکار کند.

فلزیاب های پالسی در تفکیک فلزات از یکدیگر نسبت به مدل VLF ضعیفتر هستند . از این نوع فلزیاب بیشتر در زمین های نمکی و مرطوب و در کل در زیمن هایی که دارای رسانایی زیادی هستند استفاده میشود . مهمترین ویژگی این فلزیاب کار در عمق بالا میباشد.

 

فلزیاب پالسی چیست؟

 

سیم پیچ یا بخش اصلی فلزیاب پالسی

بعد از آشنایی با فلزیاب پالسی در ادامه به معرفی بخش اصلی این فلزیاب میپردازیم . در واقع بخش اصلی این فلزیاب سیم پیچ آن میباشد. متناسب با جریان گذرنده از سیم پیچ و تعداد دور ان به صورت انرژی میدان مغناطیسی در اطراف سیم پیچ ایجاد می گردد. در صورت قطع انرژی، ابتدا ولتاژ دو سر سیم پیچ صفر می شود و پس از صفر شدن میدان موجود به صورت میرایی، یک نیروی ضد محرکه در سیم پیچ، القا می گردد.

نیروی ضد محرکه در صورت عدم حضور فلز مستهلک می شود و چنانچه فلزی در حوزه ی عملکرد سیم پیچ وجود داشته باشد، میدان مغناطیسی سیم پیچ بر ان اثر کرده و جریان هایی در ان فلز بوجود می اید؛ به عبارتی در اثر شار عبوری میدان مغناطیسی فلز لحظه ای مغناطیس می شود این امر به مغناطیس یا غیر مغناطیس بودن فلز بستگی دارد. ولی در هر دو حالت نتیجه این است که باعث بیشتر شدن زمان میرایی نیروی ضد محرکه می شود یعنی زمان به صفر رسیدن ولتاژ طولانی تر می شود و یا در بعضی از فلزات سریع تر می شود که کاملا” به نوع فلز بستگی دارد.

 

در شرکت فلزیاب غرب ما نیز انواع فلزیاب پالسی به شما مشتریان عزیز ارائه میشود . برای دیدن فلزیاب پالسی کلیک کنید. شما برای اینکه بتوانید با فلزیاب های پالسی به راحتی کار کنید باید حتما کار با فلزیاب پالسی را آموزش ببینید . زیرا کار با این دستگاه ها دارای ویژگی ها و نکات خاصی است . اگر شما با این نکات آشنا شوید میتوانید به راحتی با این فلزیاب ها کار کنید .

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره felezyabgharb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *