نشانه نعل اسب در گنج یابی

نشانه نعل اسب در گنج یابی

نشانه نعل اسب در گنج یابی را نباید با نشانه سم اسب در گنج یابی اشتباه گرفت، این دو نشان در ظاهر شبیه به هم هستند. اما با این تفاوت که در نشان سم اسب جای میخ وجود ندارد و در نشان نعل اسب جای میخ وجود دارد، شما از روی این تفاوت میتوانید این دو را از هم تشخیص دهید. در تفسیر نشانه نعل اسب در گنج یابی به این نکته توجه کنید که تعداد میخ ها در تفسیر نماد بسیار مهم است و باید دقیق شمرده شود. معمولا جای میخ ها بین ۶ تا ۱۲ عدد میباشد.

نشانه نعل اسب در گنج یابی اسب در علم قدیمی کیمیاگری به معنای طلا و یا آب طلا می باشد و به همین دلیل در منطقه ای که نعل اسب وجود دارد به احتمال خیلی زیاد دفینه ای طلایی وجود دارد. انسانهای قدیمی بر روی کوزه های سفالی که در آنها جواهرات و طلاهایشان را پنهان می کردند نیز نعل اسب می گذاشتند.

نشانه نعل اسب در گنج یابی

تفسیر نشانه نعل اسب در گنج یابی و دفینه یابی

علامت نعل اسب از گذشته نشانه خوش اقبالی بوده است. اگر شما با نشانه نعل اسب مواجه شدید حتما توجه کنید که عمق کنده کاری در این نماد حداقل باید ۱ سانتی متر باشد. در این حالت شما باید در طرف باز نعل اسب بین یک متر تا دو و نیم متر اقدام به جستجو کنید. اگر با دقت جستجو کنید احتمال اینکه به تخته سنگ یا ساروج نازک برخورد کنید بسیار زیاد است. طبق نظر کارشناسان دفینه نشانه نعل اسب سکه میباشد.

در تفسیر دیگری از نشانه نعل اسب در گنج یابی آمده است که اگر با یک نماد دیگر بود، قطعا به یک تپه حاکی اشاره میکند. که شما باید به سراغ این تل خاکی بروید. عمق کار معمولا بین ۲ تا ۸ متر است.

برای تشخیص عمق باید به خمیدگی نعل اسب توجه کنید، هر چه خمیدگی نماد نعل اسب درگنج یابی بیشتر باشد عمق کار بیشتر است و نهایتا تا ۸ متر میباشد. حتما در زمان کاوش دقت نمایید که شما ابتدا به یک سربار برخورد میکنید که معمولا یک کوزه کوچک با چند سکه است. که باید بعد از سر بار باز هم مسیر را ادامه دهید تا به نتیجه برسید. معمولا دفینه در این نماد بدون تله میباشد.

سر بار در نماد نعل اسب

در برخی موارد سر بار در این نماد دقیقا در زیر خود سنگی که نماد در روی آن حکاکی شده قرار دارد. گاهی هم همانطور که در بالا اشاره شد در فاصله یک تا دو و نیم متری سمت باز نعل اسب قرار دارد. معمولا سر بار در عمق ۲ تا ۳ و  نیم متری میباشد.

مفهوم تعداد میخ ها در نعل اسب

معمولا تعداد ۶ ، ۹ و یا ۱۲ میخ در داخل نعل اسب قرار دارد. در تفسیر این میخ ها به  دو نظریه میرسیم. نظریه اول بیان میدارد که این تعداد نشانگر فاصله دفینه از نماد میباشند و هر میخ یک متر لحاظ میشود. نظریه دوم بیان میداردکه هر میخ نشانگر ۱ واحد از حجم طلا میباشد و معمولا هر واحد شامل ۷۰ کیلو طلا و یا یک خمره طلا میباشد.

در کل برای پیدا کردن دفینه نعل اسب باید عمقی بیش از دو نیم متر تا ۸ متر را حفر کنید. برای یافتن طلا در این عمق شما باید از دستگاه های اسکنر فلزیاب استفاده نمایید. زیرا این اسکنر ها میتوانند اعماق بالا حتی تا ۲۰ متر را برای شما نمایش بدهند.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره felezyabgharb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *