نشانه پیکان در گنج یابی

نشانه پیکان در گنج یابی

نشانه پیکان در گنج یابی یکی از نشانه هایی است که بر روی سنگ ها به صورت کنده کاری وجود دارد. این نشانه در چند حالت مختلف ظاهر میشود. نماد پیکان معمولا مسیر را به شما نشان میدهد شما باید این نماد را درست تفسیر کنید تا بتوانید به ادامه مسیر بپردازید. به این نکته توجه کنید که پیکان آخرین نماد نیست و به ادامه مسیر و نماد بعدی اشاره دارد.نشانه پیکان در گنج یابی

تفسیر نشانه پیکان در گنج یابی

شکل اول

اگر مانند شکل یکی از ساق ها کوچکتر بود باید هر دوساق را اندازه گرفت و اختلاف را در جهت پیکان یا ساق کوچک قدم بردارید و در قدم آخر به جستجو بپردازید. هر یک سانتی متر یک قدم(۶۸ سانتی متر) محاسبه شود.

شکل دوم

اگر شکل پیکان به صورت کامل بود. در این حالت دو نظریه وجود دارد یک شما باید بعد از اندازه گیری در جهان پیکان ادامه دهید و درحالت دوم به اندازه ۱۷ تا ۷۰ متر در مسیر پیکان ادامه دهید و به جستجو هدف بپردازید.

شکل سوم و چهارم

در این حالت ساق فقط در سمت فلش یا پیکان قرار دارد. در این حالت اندازه ساق را محاسبه کنید با زهم در سمت نوک پیکان و یا همان ساق قدم بردارید. هر یک سانتی متر را یک قدم محاسبه کنید.

شکل پنج

اگر با این نماد مواجه شدید که وسط پیکان یا فلش یک شکست یا یک خط بود این بدین معناست که در مسیر شما یک رودخانه یا یک مانع وجود دارد که باید از آن عبور کنید. برای رمز گشایی نماد پیکان در این حالت ابتدا قسمت قبل شکستگی را اندازه گیری کنید و سپس ادامه دم فلش را تا سر پیکان اندازه گیری کنید. سپس هر سانتی متر را یک ارج یا ۶۸ سانتی متر محاسبه کنید.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

 

درباره felezyabgharb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *