نماد دست در گنج یابی

نماد دست در گنج یابی

نماد دست در گنج یابی : نشانه دست در گنج یابی جزء نشانه قطعی دفینه میباشد . البته تفسیر این نماد ساده نیست . زیرا نماد هایی که در حالت عادی جفت هستند باید در زمان تفسیر به هر دو حالت توجه کرد . در گذشته نماد دست به معنای سوگند و پیوند بوده است که نشان دهنده خزانه یک گروه یا جامعه یا یک روستا است . دفینه در نماد دست عمق بالایی دارد و دارای تبه میباشد باید بسیار مراقبت کرد.

نماد دست در گنج یابی

تفسیر نماد دست در گنج یابی و دفینه یابی :

در تفسیر این نماد باید به انگشتان توجه کنید اگر یک انگشت متفاوت از سایر انگشتان وجود داشت باید به آن توجه کنید . مثلا اگر یکی از انگشتان بزرگ یا کوچک بود یا اگر یکی از انگشتان برجسته بود باید به آن انگشت اشاره کرد .

اگر هر دو دست یکسان باشند باید ۶۰ تا ۸۰ متر به عقب برگردید در آنجا اگر با نماد صلیب برخورد کردید شما با یک مزار روبرو هستید . ولی اگر صلیب وجود نداشت شما با یک گوردخمه مواجه هستید.

اگر در داخل دست یک نماد صلیب وجود داشت باید به دنبال تخته سنگ در فاصله ذکر شده باشید . دفینه در زیر سنگ قرار دارد. همچنین ممکن است دفینه در زیر سنگی باشد که نماد روی آن هک شده است باشد .

دست راست و دست چپ

اگر فقط شما با نماد دست راست مواجه شدید و فقط انگشت اشاره وجود داشت باید به مسیر در جهتی که انگشت اشاره میکند ادامه دهید در فاصله بین ۶۰ تا ۸۰ متری باید به دنبال دفینه باشید . اگر دست راست بود و همه انگشتان بودند باید در ادامه مسیر در فاصله ۲۰ تا ۲۵ متری را جستجو کنید .

اما اگر دست چپ بود و فقط انگشت اشاره روی نماد بود در ادامهه مسیر و در فاصله ۳۰ تا ۵۰ متری دنبال محل دفینه باشید . اگر تمامی انگشتان بودند باید در ادامه مسیر و در فاصله ۱۵ تا ۲۰ متری به دنبال محل دفینه باشید .

اگر در نماد دست انگشت شصت نبود باید زیر سنگ نماد را جستجو کنید و در این حالت دست راست یا چپ فرقی ندارد.

جوغن و نشانه دست

گاهی ممکن است در جلوی نماد دست تعدادی جوغن باشند که در این صورت باید در نقطه مقابل نماد و در فاصله ۲۰ تا ۲۵ متری به دنبال محل دفینه باشید .

همانطور که در بالا اشاره کردیم نماد دست در گنج یابی یکی از سخترین نماد ها میباشد . در این نماد تله وجود دارد . اگر با این نماد مواجه شدید حتما با کارشناسان این امر مشورت کنید . دفینه یابی در نماد دست بدون دستگاه بسیار مشکل و تقریبا امکان پذیر نیست . برای دریافت مشاوره در مورد خرید دستگاه فلزیاب با شماره ۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰ تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره felezyabgharb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *