نماد شتر در گنج یابی

نماد شتر در گنج یابی

نماد شتر در گنج یابی : نماد شتر یکی از نماد های تقریبا نادر در گنج یابی است . این نماد معمولا به صورت ساخته شده با صخره ها  و یا به صورت نقش برجسته وجود دارد . در تفسیر نماد شتر باید به موارد زیادی توجه کرد . از جمله شتر در چه حالتی است و یا اینکه با ردارد یا خیر و یا شتر بچه دارد یا خیر . اما نکته مهم که باید به آن توجه کنید این است که نماد شتر قطعا دفینه دارد .

 

نماد شتر در گنج یابی

 

تفسیر نماد شتر در گنج یابی

شتر در حالت ایستاده :

اگر در این نماد حالت قرار گرفتن شتر به صورت ایستاده باشد معمولا دفینه در همان مکان دفن شده است . در این حالت باید به پای ضخیم و بزرگ یا کمی متفاوت شتر توجه کنید .

شتر در حالت نشسته :

معمولا  اگر شتر در این حالت باشد دفینه در یک غار یا در یک صخره است . اگر در نزدیکی نماد مرداب یا چشمه باشد باید نگاهی به مرداب یا چشمه نیز بیندازید .

شتر در حالت حرکت :

در این حالت دفینه در محلی که شتر قراردارد وجود ندارد و کمی دورتر است.  باید به دنبال نشانه دوم باشید. تا بتوانید به هدف برسید .

شتر کوچک و شتر بزرگ :

اگر یک شتر کوچک پشت شتر بزرگ قرار داشت معمولا در آن محل سنگ بستر وجود دارد . شما برای رسیدن به هدف باید به زیر سنگ بستر را جستجو کنید .

کوهان شتر :

اگر شتر کوهان داشت نماد تومولوس است . البته تومولوس کوچک !! اگر شتر دارای دو کوهان باشد قطعا با تومولوس مواجه هستید و باید در تومولوس ها و بر اساس تفسیر آنها به جستجو بپردازید

بار روی شتر :

اگر روی شتر بار وجود داشته باشد دفینه معمولا  در همان جا وجود دارد باید در فاصله ۵۰ تا ۷۰ قدمی اطراف محل نماد را جستجو کنید . باید به دنبال چشمه ، کاروانسرا و با امثال این موارد باشید .

سر شتر :

اگر در نماد سر شتر به طرف بالا بود باید در امتداد نگاه شتر را جستجو کنید . اگر یر شتر به طرف پایین بود همان جا را جستجو کنید .

قافله شتر :

اگر نمادی که مشاهده کردید دارای چند شتر بود و آخرین شتر نشسته بود باید به آخرین شتر توجه کنید اگه نشسته بود همان جا را جستجو کنید .

نماد شتر در غار :

اگر در یک غار نماد شتر را پیدا کردید قطعا هدف در داخل غار است و باید غار با به خوبی جستجو کنید.

محصولات فلزیاب غرب

برای اینکه بتوانید در گنج یابی و رسیدن به هدف موفق باشید و علاوه بر تفسیر نماد به خیال راحت بتوانید به جستجو بپردازید . شما احتیاج به یک دستگاه فلزیاب متناسب با محل کاوش دارید برای این منظور میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها استفاده نمایید .

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *