نماد صلیب در گنج یابی

نماد صلیب در گنج یابی

نماد صلیب در گنج یابی : نماد صلیب یا چلیپا بیشتر برای محافظت استفاده میشده است. اگر بر روی دیواره حکاکی میشده برای محافظت از خانه و اگر بر روی زمین حکاکی میشده برای محافظت از دفینه و قبر مورد استفاده قرار میگرفته است.

نشانه صلیب با توجه به شکل و اندازه حکاکی شده  مفهوم متفاوتی را میرساند . گاهی این نماد به معنای گور و قبر است و گاهی مربوط به گنج و دفینه است . در بسیاری از موارد هم به عنوان یک نماد مذهبی برای محافظت مورد استفاده قرار میگیرد. که  بیشتر در کلیسا و صومعه ظاهر میشود.

 

نماد صلیب در گنج یابی

مفهوم نماد صلیب در گنج یابی

ممکن است نماد صلیب در داخل دایره قرار بگیرد . در این حالت زمان را نشان میدهد که باید محاسبه کنید در چه زمانی به سمت خورشید حرکت کنید . معمولا در مسیر حرکت شما با یک صخره مواجه میشوید که روی آن صاف است . در این حالت هدف در عمق تقریبا ۴ متری زیر سنگ قرار دارد.

اگر نماد صلیب در داخل یک نماد کفش قرار بگیرد قطعا شما با یک غار مواجه هستید. معمولا دفینه در داخل غار قرار دارد و در داخل غار یک راه باریک وجود دارد . اگر داخل غار با نماد دیگری مانند پیکان مواجه شدید باید با تفسیر نماد ادامه بدید .

بال های علامتهای متقاطع که ما آنها را بت خانوادگی مینامیم همیشه بصورت خمیده به سمت بیرون به تصویر کشیده شده اند در حالی که علائم صلیبی خطاب به یک قبر واحد به داخل تصویر شده بسیار معمول هست که دقیقاً به منظور حفاظت از منطقه ساخته شده اند.

علائم گنج صلیب که به صورت عمودی بر روی صخره ها ساخته شده اند و بال پایین آن بلند هست آنقدر معنی دار هست که نمیتوان آنها را نوشت علائم آنها میتواند در هر طرف، پشت، جلو، راست و چپ باشد و اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد نقطه مقابل آن است و دومین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که ببینیم بالها کوتاه یا بلند هستند.

به نقطه ای که خورشید در ظهر است توجه کنید اگر صورت نماد صلیبی در هنگام ظهر رو به خورشید باشد در اینجا ما به پشت صلیب نگاه میکنیم و اگر صورت یک صلیب رو به شمال باشد به هیچ عنوان پشت این صلیب را نگاه نکنید.

هنگامی که نماد صلیبی در زیر صخره وجود داشته باشد به این معنی میباشد که شما در مکان مناسب هستید و این نشانه سوگند درست است که این مقبره دارای ۲ طبقه بوده و زیر مقبره یک جلد ورودی وجود دارد هنگامی که پوشش برداشته میشود نردبان ۷ پله ای در پله سوم فرود می آید مراقب باشید زیرا می تواند استخوان ساق پا را در اینجا بشکند در صورت حذف تله و ورود، با ۱ اتاق پر از ثروت و دفینه روبرو خواهید شد .

 

 

برای اینکه بتوانید در گنج یابی و رسیدن به هدف موفق باشید و علاوه بر تفسیر نماد به خیال راحت بتوانید به جستجو بپردازید . شما احتیاج به یک دستگاه فلزیاب متناسب با محل کاوش دارید برای این منظور میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها استفاده نمایید .

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره felezyabgharb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *