نماد صندلی در گنج یابی

نماد صندلی در گنج یابی

نماد صندلی در گنج یابی : در تفسیر نماد صندلی باید گفت این نماد یکی از نماد های قطعی در گنج یابی است . این نماد یکی از کمیاب ترین نماد ها در گنج یابی است. معمولا آخرین نماد است و نماد دیگری بعد از آن وجود ندارد . یکی از شروط نماد صندلی این است که اگر روی آن بنشینید باید به یک آبادی یا دره اشاره کند .  برای تفسیر این نشانه نظرات متعددی وجود دارد که ما ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.

بررسی نماد صندلی :

ابتدا باید خوب نماد را بررسی کنید . حتما باید دقت کنید اگر روی آن نشستید به یک آبادی ، چشمه و یا دره اشاره شود. سپس توجه کنید که آیا پای شما به زمین میرسد یا خیر و یا اینکه آیا صندلی دسته دارد یا خیر .

نماد صندلی در گنج یابی

 

تفسیر نماد صندلی :

اگر این نماد به صورتی بود که روی آن بنشینید و جای هر دو دست وجود داشت برای صندلی دقیقا در مقابل صندلی یک تپه وجود دارد که باید آن تپه را کاوش کنید.

در صورت داشتن یک دسته یا جای دست داشت باید در جهت مخالف دسته به دنبال تپه یا قبر یا سنگ های کاملا مرتب و منظم گشت .

اگر نماد بدون دسته یا جای دست بود باید در پشت نماد به دنبال ورودی بگردید .

اگر نماد بروی شیب کوه باشد باید در فاصله ۳ الی ۵ متری در مقابل صندلی دنبال محل دفینه باشید .

اگر بر روی صندلی نماد جوغن وجود داشت باید در فاصله ۷ متری از صندلی به دنبال یک دفینه باشید . البته این دفینه اصلی نیست !

اگر شما با دو صندلی مواجه شدید در این حالت پیدا کردن دفینه مشکل است و باید از یک دستگاه فلزیاب استفاده نمایید . زیرا در این حالت نماد پادشاه دفن شده است . مردم هدایا خود را در اطراف این نماد دفن میکردند و به همین دیلی نمیتوان به راحتی محل دفن را یافت .

اگر بعد از نشستن پاهای شما به زمین برسد باید همان جا و زیر پای خود را جستجو کنید .

اگر بر روی صندلی نماد ضربدر یا صلیب باشد . باید زیر صندلی را جستجو کنید اگر چیزی یافت نشد . به دنبال یک تپه یا تومولوس در اطراف این نماد باشید .

نکته مهم :

حتما در تفسیر این نماد توجه کنید که باید صندلی کاملا مشخص و تراشیده شده باشد . اگر چند سنگ کنار هم بودند که شبیه صندلی بود به آن توجه نکنید !!!

 

برای اینکه بتوانید در گنج یابی و رسیدن به هدف موفق باشید و علاوه بر تفسیر نماد به خیال راحت بتوانید به جستجو بپردازید . شما احتیاج به یک دستگاه فلزیاب متناسب با محل کاوش دارید برای این منظور میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها استفاده نمایید .

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره felezyabgharb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *