نماد قورباغه در گنج یابی

نماد قورباغه در گنج یابی

نماد قورباغه در گنج یابی : نماد قورباعه یکی از مهمترین نماد ها در زمینه دفینه یابی است . این نماد معمولا در کنار رودخانه و نهر های آب یافت میشود. در مورد تفسیر نماد قورباغه تفاسیر مختلف وجود دارد. در ادامه ما به بررسی مهمترین آنها میپردازیم با ما همراه باشید.

اولین نکته که باید در زمان مشاهده نماد قورباغه با آن توجه کنید این است که در فاصله پرش قورباغه یک سنگ گرد وجود داشته باشد. اگر روی سنگ یک علامت وجود داشت ، نماد را تفسیر کنید در صورتی که علامتی نداشت زیر سنگ را جستجو کنید. اگر باز هم قورباغه بود باید به سراغ صخره های مقابل توجه کنید .

اگر صخره وجود نداشت باید به سراغ آب بروید و زیر صخره هایی که قورباغه وجود دارد بروید.

اگر نماد قورباغه در گنج یابی کنده کاری شده باشد یا به صورت نقش برجسته باشد باید به سراغ نهر آب بروید . اگر قورباغه دقیقا خود سنگ بود باید زیر سنگ را بکنید .

به این نکته توجه کنید همیشه تمام نمادها دارای موارد گمراه کننده هستند و مهمترین موضوع در تفسیرها موضوع اولویتها است که چه چیزی بر چه مواردی برتری دارد .

دو نماد قورباغه : اگر دو نماد قورباغه هم نوع وجود داشته باشد .نماد قورباغه کوچکتر اهمیت بیشتری دارد.

 

نماد قورباغه در گنج یابی

بررسی کلی علامت قورباغه در گنج یابی :

قورباغه ارتباط بین زنده و مرده را فراهم میکند آب در جای خود شفابخش محسوب میشود از این مکان گاهی به عنوان مکانی برای شستشوی مردگان و گاهی به عنوان محلی برای ارتباط با مرده استفاده میشود نماد قورباغه از جمله نشانه های کمیاب در گنجیابی است نشان دهنده بی نهایتی است که در قدیم نمیتوان آن را اندازه گرفت اگر بدنه علامت به صورت صاف یا منحنی ساخته شود معانی متفاوت است.

گاهی قورباقه رو به رودخانه قرار داشت، اصلا تعجب نکنید .و فکر نکنید که هدف نهایی در آب می باشد! بلکه هدف آن طرف آب بوده،و در آنجا باید به دنبال علامت آخر باشید . ضمنا بعضی ها نیز به حالت چشمان قورباغه اشاره داشته ، و توجه ویژه ای به آن دارند و معتقدند که چشمان قورباغه، به دو طرف مختلف نگاه می کنم و میتواند نشانگر دو هدف باشد.

در کل باید به تمام اجزاء آن دقت کافی داشته باشید،چرا که می تواند در یافتن نقطه نهایی، به شما کمک موثری بنماید.

 

برای اینکه بتوانید در گنج یابی و رسیدن به هدف موفق باشید و علاوه بر تفسیر نماد به خیال راحت بتوانید به جستجو بپردازید . شما احتیاج به یک دستگاه فلزیاب متناسب با محل کاوش دارید برای این منظور میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها استفاده نمایید .

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره felezyabgharb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *