نماد لاکپشت در گنج یابی

نماد لاکپشت در گنج یابی

نماد لاکپشت در گنج یابی : نماد لاکپشت یکی از نماد هایی است که در ایران بسیار یافت میشود . این نماد یکی از نماد مهم در زمینه دفینه یابی میباشد . طبق گفته کارشناسان نماد لاکپشت قطعا همراه با دفینه میباشد . ممکن است دفینه در اطراف لاکپشت باشد .

در مورد محل دفینه در تفسیر این نماد باید به نکات زیادی توجه کنیم از جمله دم لامپشت ، سر لاکپشت ، اندازه لاکپشت ، دست و پای لاکپشت . اکثرا نماد لاکپشت به تنهایی استفاده نمیشود و با یک نماد دیگر مورد استفاده قرار میگردد . نماد لاکپشت نماد خزانه است .

 

نماد لاکپشت در گنج یابی

تفسیر نماد لاکپشت :

دم لاکپشت : اگر دم لاکپشت بزرگتر از سر باشد باید به سمتی که دم نشان میدهد حرکت کرد

سر لاکپشت : اگر سر لاپشت به صورت برافراشته و بزرگ باشد باید به سمت دید لاکپشت حرکت کرد. اگر سر رو به آسمان باشد باد پشت سر لاکپشت را مورد بررسی قرارداد معمولا یک تپه در پشت لاکپشت قرار دارد.

وجود دایره روی لاکپشت : اگر یک دایره روی لاک حیوان قرارداشت ، این بدان معناست که در مسیر یک چاه یا سنگ گرد یا حفره قرار دارد .

روبروی لاکپشت : اگر در روبروی لاکپشت و در فاصله بین ۱۰ تا ۱۵ متری یک سنگ قرار داشت حتما زیر سنگ را بررسی کنید .

چشمه و لاکپشت : اگر در نزدیکی لاکپشت چشمه وجود داشت باید مسیر چشمه را در جهت دید لاکپشت دنبال کرد و به اولین دره ایی که میرسیم به دنبال یک سنگ شاخص باشیم ، زیر سنگ را کاوش میکنیم .

لاک لاکپشت : در موارد ی پیش آمده که دفینه در داخل لاک لاکپشت قراردارد و برای رسیدن به آن باید لاک را شکست تا به دفینه رسید.

عمق نماد لاکپشت در گنج یابی :

معمولا عمق دفینه در نماد لاکپشت بالا میباشد . این عمق بین ۸ تا ۳۰ متر متغیر است . البته عمق های بالا منوط به وجود تونل میباشد .

تله در نماد لاک پشت در دفینه یابی :

حتما توجه کنید که در نماد لاکپشت اگر سر لاکپشت در داخل خودش فرو رفته بود دارای تله های مکانیکی سخت و خطرناکی است .

انواع نماد لاکپشت در گنج بابی :

این نماد به دو دسته آبی و خشکی تفسیم میشود . لاک پشت آببی دارای دم بوده و باید در جهت دم حرکت کرده . اما لاکپشت خشکی بدون دم است و معمولا دفینه در شعاع ۱۰ متری نماد قرار دارد.

لاک پشت ها به دو دسته لاک پشت خشکی و لاک پشت آبی تقسیم بندی می شوند. لاک پشت آبی دارای دم بوده و باید در در جهت دم آن حرکت کرد و لاک پشت خشکی دم ندارد و دفینه در شعاع ۱۰ متری آن قرار دارد .

لاک پشت حفر شده :

اشاره به وجود بار در فاصله دور ، ولی قابل رویت از محل نشانه دارد یعنی کمتر از ۵۰ متر . روش مسیر یابی لاک پشت حفر شده به صورت نمادین ۱۰ برابر است . یعنی لاک پشت حفر شده را ده برابر میکنند و به سمت نگاه لاک پشت و اگر نشانه دیگری داشت به سمت نشانه حرکت میکنند . اگر لاک پشت دو چشم داشت در جهت چشمان لاکپشت و اگر یک چشم داشت ( اکثر یک چشمها همراه جوغن یا نشانه دیگر هستند  ) در جهت چشمی که وجود دارد حرکت شود .

 

برای اینکه بتوانید در گنج یابی و رسیدن به هدف موفق باشید و علاوه بر تفسیر نماد به خیال راحت بتوانید به جستجو بپردازید . شما احتیاج به یک دستگاه فلزیاب متناسب با محل کاوش دارید برای این منظور میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها استفاده نمایید .

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره felezyabgharb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *