نماد V در گنج یابی

نماد V در گنج یابی

نماد V در گنج یابی به ندرت دیده شده است. این نشان به معنای ۵ میباشد. ساده ترین تفسیر در مورد این نماد حرکت در جهت نوک تیز نماد، ۵ قدم حرکت میکنیم و سپس محل را مورد بررسی قرار میدهیم. این نشان یک شکل هندسی است. در واقع نماد وی(V) هم جهت را نشان میدهد و هم فاصله تا هدف را نشان میدهد. در واقع این نماد هم مانند نماد U در گنج یابی است

 

نماد V در گنج یابی

تفسیر نماد V در گنج یابی

نظریه اول

فاصله بین دو نوک نشان را اندازه گیری میکنیم، هر سانتی متر را معادل یک قدم لحاظ میکنیم و در جهت نوک نیز نشان به سمت هدف قدم بر میدارم. به عنوان مثال اگر فاصله بین دو نوک علامت ۸ سانتی متر باشد، باید شما ۸ قدم در جهت نوک تیز نماد حرکت کنید.

نظریه دوم

شما باید در جهت نوک تیز علامت ۵ قدم بردارید و سپس با بررسی مکان مورد اشاره اقدام به کاوش نمایید. در زمان کاوش توجه کنید در این نشان هم ویژگی استتار دفینه بالاست پس باید با دقت بالا اقدام به جستجو نمایید.

نظریه سوم

گاهی این نماد V در گنج یابی به عنوان نماد آخر تلقی نمیشود. این نماد اشاره به نماد دیگری دارد که شما باید با پیدا کردن نماد دیگر اقدام به تفسیر آن نماد نمایید. در برخی موارد هم نماد وی همراه یک نماد در کنار هم میایند. که شما باید هر دو نماد را با هم تفسیر کنید .

در برخی موارد هم دیده شده این نماد داخل نماد دیگری قرار گرفته مانند نماد مار که به جای نیش مار از نماد V استفاده شده است. یا حتی در پای مرغ و حتی در نماد عقرب. فلزیاب مناسب برای این نماد V در گنج یابی استفاده از یک فلزیاب نقطه زن پالسی میباشد.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره felezyabgharb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *