ردیاب مگ پرسون FX8000

ردیاب مگ پرسون FX8000

اگر شما به دنبال یک ردیاب حرفه ایی هستید تا با استفاده از آن بتوانید به کاوش پرداخته و نتیجه بگیرید ردیاب مگ پرسون FX8000 میباشد. این ردیاب با قابلیت جستجو در چندین مد میتواند شما را در رساندن به هدف تخصصی کمک کند. از دیگر مزیت های این ردیاب میتوان به تنظیم شعاع جستجو اشاره کرد.

ردیاب مگ پرسون FX8000

ویژگی های ردیاب مگ پرسون FX8000

  • دارای ۵ حالت جستجو طلا، نقره، برنز، سنگ های قیمتی، فضای خالی
  • دارای سه آنتن برای جستجو
  • عمق کاوش تا ۱۰ متر
  • شعاع جستجو تا ۲۰۰۰ متر
  • قابلیت تنظیم شعاع در ۵ مد
  • باتری لیتیوم یون با قابلیت شارژ شدن در ۳ ساعت
  • قابلیت کار تا ۱۰ ساعت مداوم
  • نمایشگر میزان شارژ باتری

 

تنظیمات ردیاب مگ پرسون

شما برای کار با ردیاب مگ پرسون FX8000 در ابتدا باید مد جستجو خود را از بین ۵ حالت طلا، نقره، برنز، سنگ های قیمتی و حفره انتخاب نمایید. سپس شما باید شعاع مورد کاوش خود را تنظیم نمایید. شعاع در ردیاب مگ پرسون در ۵ حالت تنظیم میشود: ۱۵۰ متر، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر و ۲۰۰۰ متر را انتخاب نمایید. سپس دستگاه ردیاب شروع به کاوش مینماید.

طبق نظر کارشناسان بهترین حالت کار با این ردیاب ابتدا استفاده از بیشترین شعاع یعنی ۲۰۰۰ متر است. سپس با توجه نقطه مد نظر که توسط ردیاب به دست آمده است، شما باید شعاع کاوش را کم کرده تا بتوانید بهترین نتیجه را از کاوش بگیرید.

باتری استفاده شده در این ردیاب از نوع لیتیوم-یون میباشد. این باتری ها از نوع فست شارژ میباشند. شما میتوانید با هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت با این ردیاب کار کنید. همچنین در پنل نمایشگر این ردیاب نشانگر باتری نیز وجود دارد که میزان شارژ باتری را نمایش میدهد.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *