فلزیاب نقطه زن x-terra pro

فلزیاب نقطه زن x-terra pro

شرکت فلزیاب ماینلب یک فلزیاب میان رده با قیمت ارزان را به بازار ارائه کرده است. فلزیاب نقطه زن x-terra pro یک فلزیاب حرفه ایی ولی ارزان قیمت است. در این فلزیاب شما با سه حالت جستجو مواجه هستید پارک، ساحل، بیایان. شرکت ماینلب قابلیت ضد آب را نیز در این فلزیاب قرار داده است شما با این فلزیاب میتوانید تا ۵ متر در زیر آب اقدام به جستجو بپردازید.

یکی دیگر از ویژگی های به کار رفته در فلزیاب نقطه زن x-terra pro 5 حالت صوتی است. اپراتور این فلزیاب میتواند با استفاده از انواع ۵ حالت صوت اهداف را شناسایی کند. همچنین در این فلزیاب از سیستم ویبره نیز استفاده شده است. شما در مواقعی که نیاز دارید میتوانید به از سیستم لرزشی نیز استفاده نمایید. در طراحی این فلزیاب هم مانند برخی دیگر از محصولات فلزیاب ماینلب از چراغ قوه نیز استفاده شده است.

فلزیاب نقطه زن x-terra pro

ویژگی های فلزیاب نقطه زن x-terra pro

سیستم pro switch

شرکت فلزیاب ماینلب در ساخت فلزیاب نقطه زن x-terra pro از سیستم پیشرفته pro swtich استفاده است. این به معنای قدرت تغییر فرکانس میباشد. این فلزیاب قادر است تا به صورت خودکار در هر شرایط مکانی و آب و هوایی با تغییر فرکانس اقدام به جستجو کند.

سبک وزن

شرکت ماینلب در طراحی و ساخت این فلزیاب ازمتریالی استفاده کرده است که وزن دستگاه سبک و جنس بدنه مقاوم باشد. تا اپراتور بتواند به راحتی چندین ساعت به کاوش بپردازد. وزن فلزیاب نقطه زن x-terra pro حدود ۱٫۳ کیلوگرم میباشد. زمانی که شما این فلزیاب را در حالت جمع شده قرار میدهید تنها ۶۳ سانتی متر طول دارد که میتوان آن را در یک کوله پشتی قرار داد.

ساده برای استفاده

یک صفحه نمایش LCD بزرگ و رابط کاربری وفق العاده، شروع کار را برای مبتدیان آسان می کند و همچنین افراد با تجربه میتوانند تنظیمات را به سرعت و به راحتی تنظیم کنند.

کنترل صوتی

همانطور که در بالا اشاره شد در فلزیاب نقطه زن x-terra pro از ۵ نوع حالت صوتی استفاده شده است. قطعا در برخورد با انواع فلزات صدای فلزیاب تغییر میکند. شما با استفاده از دفترچه فلزیاب و همچنین کمی کسب تجربه و کار با این فلزیاب میتوانید به راحتی با استفاده از صدا دستگاه فلز زیر زمین را تشخیص دهید.

کویل یا دیسک فلزیاب نقطه زن x-terra pro

شرکت ماینلب برای این فلزیاب از ۳ کویل یا دیسک استفاده کرده است. این کویل ها به صورت ضد آب و دوبل طراحی شده اند. این کویل ها در اندازه های ۸، ۱۰ و ۱۲ اینچ طراحی شده اند.

روشنایی و لرزش

ممکن است نور روز به پایان رسیده باشد، اما این بدان معنا نیست که کاوش . جشتجو شما باید به پایان برسد. با چراغ قوه Control Pod، صفحه نمایش نور پس زمینه قرمز، صفحه کلید با نور پس زمینه، و لرزش دستی که می توانید مدت ها پس از غروب خورشید روشن کنید. و در تاریکی شب به کاوش بپردازید.

 

مشخصات فلزیاب نقطه زن x-terra pro

  • ساخت ماینلب استرالیا
  • نوع سیستم کارکرد VLF
  • عمق کاوش ۱ متر و نیم
  • دارای ۳ مد جستجو
  • پنل کار در شب
  • قابلیت استفاده از هدفون
  • دارای ۵ حالت صوتی برای تشخیص
  • تفکیک فلزی محدود
  • باتری و نگهداری شارژ عالی
  • ضد آب تا ۵ متر
  • دارای ۳ عدد کویل
  • وزن سبک و بدنه ۳ تکه
  • طول دستگاه در حالت جمع شده ۶۲ سانتی متر

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *