نشانه قوچ در گنج یابی

نشانه قوچ در گنج یابی

نشانه قوچ در گنج یابی یکی از نشانه ای نادر در گنج یابی میباشد. این نماد بیشتر در روم استفاده میشده است. البته همانطور که اشاره شد در کشور ما نیز به ندرت مورد استفاده قرار میگرفته است. از این نماد بیشتر برای مقامات رده بالا استفاده میشده است. البته نه مقامات رده بالا نظامی بلکه مقامات رده بالا سیاسی. کارشناسان در تفسیر این نماد چندین گمانه زده اند که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.

نشانه قوچ در گنج یابی

 

تفسیر نشانه قوچ در گنج یابی

گمانه اول:

اگر در کنار نماد شما پله وجود داشت به تعداد ۴۳ عدد، شما باید در جهت نگاه قوچ حرکت کنید. شما باید در این مسیر تعداد سه تپه را ببینید. طبق نظر کارشناسان یکی از تپه ها دارای بار میباشد. شما باید با استفاده از یک فلزیاب تپه ها را کاوش کنید تا بتوانید هدف را پیدا کنید. گاهی اوقات هم یکی از تپه ها با سایر تپه ها متفاوت است. که در این صورت کار برای شما راحت میشود.

گمانه دوم:

باید به این نکته توجه کنید که نماد قوچ برای یک مرد استفاده میشود. ممکن است این ناد بر روی قبر یک فرد استفاده شده باشد. همانطور که در بالا اشاره شد از این نماد برای افراد سیاسی رده بالا استفاده میشده است.

گمانه سوم:

اگر نماد سر قوچ بر روی تخته سنگی قرار داشت که به صورت ردیفی با سنگ های دیگر در کنار یکدیگر قرار داشتند،شما باید پشت به نماد قوچ به ایستید به صورتی که حتی کمر خود را به نماد قوچ بچسبانید. در این صورت شما باید به سمت راست و تا فاصله ۱۵ الی ۲۰ قدم بردارید. سپس باید به دنبال یک پلمپ که احتمالا مربوط به یک غار است باشید. شما با شکستن پلمپ میتوانید وارد غار شوید. البته احتیاط کنید ممکن است تله در مسیر شما باشد.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *