نشان کانال آب در گنج یابی

نشان کانال آب در گنج یابی

نشان کانال آب در گنج یابی یکی از رایجترین نشانه ها و علامت در گنج یابی میباشد. این نشان به شکل های بزرگ و کوچک و متوسط ساخته میشود. معمولا این کانال ها مسیر را به شما نشان میدهند. شما با استفاده از این نسان میتوانید تا انتهای مسیر را پیدا کنید. کانال های کوچک و متوسط معمولا در انتها به قبر میرسند و شما با دفینه مواجه میشوید. نشانه کانال در آب در گنج یابی یکی از نشانه هایی است که بسیار زیاد استفاده میشود فقط کافی است کمی دقت کنید تا  آن را ببینید.

نکته مهم در مورد کانال های بزرگ که باید توجه کنید این است که اگر روی تپه های بلند باشد معمولا برای زیتون گیری استفاده میشده است. با استفاده از آن روغن زیتون را میگرفتند و روغن از آن جاری میشده است. و کاربردی برای گنج یابی ندارد. در زمانی که شما با نشان کانال آب در گنج یابی مواجه میشوید باید به نکات زیر توجه نمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

نشان کانال آب در گنج یابی

تفسیر نشان کانال آب در گنج یابی

اگر شما با یک کانال مواجه شدید که داخل کانال یک زاویه وجود داشت. این بدان معنا میباشد که شما باید یک فاصله زیاد را طی نمایید.

اگر نماد کانال آب در گنج یابی شما دارای زاویه نبود و داخلش به صورت هلال بود. این بدان معناست که هدف در نزدیکی نماد کانال قرار دارد. شما میتوانید طبق نقشه کانال و یا با استفاده از یک ردیاب حرفه ایی اقدام به کاوش نمایید.

ممکن است نماد کانال پیدا شده توسط شما بیش از یک کنده کاری داشته باشد که همگی به کانال متصل هستند. این خود نشانه پیوستگی جندین راه با راه اصلی میباشد. باید دقت کنید تا در مسیر گمراه نشوید تا بتوانید به مقبره برسید.

اگر همراه نماد کانال یک نماد دیگر نیز بود با هر دو را به صورت مجزا تفسیر کنید. در این حالت نماد کانال فقط نشان دهنده مسیر شما میباشد.

اگر شما با چند کانال مواجه شدید که روی یک تخته سنگ هکاکی شده بود، باید به این نکته توجه کنید که شما با تله مواجه هستید و باید در زمان کاوش دفت نمایید تا دچار آسیب و مشکلات نشوید.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *