نماد ترازو در گنج یابی

نماد ترازو در گنج یابی

نماد ترازو در گنج یابی مربوط به تجار و افراد والا منصب در جامعه میباشد. در واقع با توجه با اینکه این نماد برای افراد ثروتمند جامعه است دارای گنجینه ارزشمند میباشد. این نماد یکی از قدیمی ترین نماد ها میباشد. یکی از مفاهیم نماد ترازو در اکثر تمدن ها برای صلح و برابری است. اما گاهی نیز از این نماد برای نشانه گذاری دفینه استفاده میشود.

 

نماد ترازو در گنج یابی

کارشناسان معمولا در تفسیر این نماد میگویند باید در جهت کفه سنگین نماد حرکت کرده و به جستجو بپردازید. اما در کل برای تفسیر این نماد باستان شماسان و افراد اهل فن بر روی دو نظریه اتفاق نظر دارند. ما در ادامه به بررسی این دو نظریه میپردازیم.

تفسیر نماد ترازو در گنج یابی

تفسیر اول

اگر شما با یک نماد ترازو مواجه شدید که هر دو کفه ترازو با هم برابر بودند، معمولا گنجینه در زیر نشان و یا در اطراف آن منتها در فاصله نزدیک قرار دارد. شما میتوانید با استفاده از یک دستگاه فلزیاب پالسی خوب به جستجو بپردازید و هدف را پیدا کنید.

تفسیر دوم

اگر نماد که شما با آن مواجه شدید، یکی از کفه های ترازو سنگین تر و پایین تر بود نشانه دفینه میباشد . شما باید در امتداد کفه سنگین تر حرکت کنید. معمولا باید ۱۵ قدم حرکت کنید و سپس در نقطه مد نظر بایستید ونسب به مکانی که خورشید طلوع میکند ۱۰ تا ۱۲ قدم به عقب حرکت کنید تا به مکان مورد نظر برسید. اکنون با استفاده از یک فلزیاب اقدام به کاوش کنید.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *