نماد درخت در گنج یابی

نماد درخت در گنج یابی

نماد درخت درگنج یابی همیشه نشانه دفینه و گنج نیست . در واقع این نماد گاهی تنها خود نشانه دفینه است و در برخی موارد همراه با نشانه دیگر نشانه گنج است و گاهی هم نشانه دفینه نیست و محل عبادت و مقدس بودن منطقه است . در کل درخت در باستان به معنای زایش و زندگی است ما در این مقاله به بررسی برخی از تفاسیر این نماد میپردازیم با ما همراه باشید.

نماد درخت در گنج یابی

 

تفسیر نماد درخت در گنج یابی

محیطی که تک درخت در آن قرار دارد بسیار مهم است مثلا اگر شما با یک تک درخت در ارتفاع مواجه شدید که در یک منطقه باستانی قرار داشت قطعا ارزش بررسی دارد . مثلا ممکن است شما با یک تک درخت در یک مسیر مالرو روبرو شوید در این حالت تک درخت شنانه محمی برای شما میباشد که مسیر را درست میروید .

در گدشته های بسیار دور از تک درخت برای قبور هم استفاده میشده است اما نه هر قبری بلکه یک انسان بسیار مهم . در واقع از درخت برای نشانه گذاری مقبره استفاده میکردند.

همچنین از درختان در کنار چشمه های نامی استفاده میکردند . که این دو نماد یعنی چشمه و درخت نشانه های بسیار قوی برای دفینه هستند . گاهی به جای تک درخت ۳ ، ۵ ، ۷ درخت در کنار چشمه قرار میگیرند .

گاهی نیز تک درخت یک نماد مقدس میبوده است که در گذشته به آن دخیل میبستند تا مشکل خود را بر طرف کنند .

در برخورد با تک درخت معمولا باید تا شعاع ۲۰ متری به دنبال هدف باشید . باید اطراف را خوب جستجو کنید و دنبال یک قبر باشید .

عمر و نوع درخت در دفینه یابی

اگر شما با یک تک درخت مواجه شدید ثبل از هر اقدامی باید چند نکته را مورد بررسی قرار دهید . اولین نکته تاریخی و باستانی بودن منطقه باید بررسی شود . سپس باید به عمر درخت دقت کنید معمولا عمر درخت نباید کمتر از ۸۰۰ سال باشد .

هر نوع درختی نماد گنج نیست بعد از بررسی موارد بالا باید به نوع درخت دقت کنید معمولا برای دفینه و گنج از درختانی مانند زالزالک، داغداغان، زرشک وحشی، چنار و توت . البته موارد دیگر هم دیده شده است که بسیار نادر بوده است.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *