نماد عقاب در گنج یابی

نماد عقاب در گنج یابی

نماد عقاب در گنج یابی : نماد عقاب یکی از نماد های نشان دادن قدرت و شان و منزلت فرد دفن شده میباشد . زیرا در گذشته از این نماد برای فرمانروایان، سرداران و پادشاهان استفاده میشده است . و  بر روی پرچم و رزه و… حک میشده است.  در تفسیر نماد عقاب باید به موارد زیادی توجه کرد تا بتوان تفسیر درستی از این نماد داشته باشیم . از جمله اینکه نماد عقاب در حال نشسته باشد یا در حال نشستن باشد . و یا حالت قرار گرفتن بال و حتی نوع قرار گرفتن چنگال و سر و منقار مهم است . یا در برخی موارد نادر حتی تعداد عقاب ها نیز مهم است.

تفسیر نماد عقاب در گنج یابی و دفینه یابی :

اگر نماد عقاب در حالت بود که سر به سمت پایین بود و بالها بسته بود باید زیر نماد را جستجو کنید . در غیر این صورت باید در مسیر نگاه عقاب به دنبال تپه یا سنگ نامتعارف باشید . ممکن است شما نماد را در پایین کوه دیده باشید و در ارتفاعات نباشد . شما باید زیر نماد و یا مسیر نگاه نماد عقاب را جستجو کنید . اگر در حالت پرواز بود دفینه با فاصله بیشتری از شما قرار دارد. که در این حالت شما باید با استفاده از یک ردیاب در جستجو دفینه باشید .

نماد عقاب در گنج یابی

 

انواع ردیاب و شعاع زن

نماد عقاب و صلیب :

اگر شما با یک نماد عقاب مواجه شدید که بر بالای آن یک صلیب هم نقش بسته بود . در صورت شما حتما دفینه دارید . و قطعا شما با یک اتاقک و یا مقبره مواجه هستید که همانطور که در بالا اشاره شد قبر یک پادشاه، فرمانروا، وزیر میباشد.

نکات مهم در مورد نماد عقاب در دفینه یابی :

حتما توجه کنید که اگر شما با یک نماد عقاب به صورت کنده کاری شده مواجه شدید ، در این حالت نماد نشانه گنج نیست بلکه نماد یک مقر حکومتی است . البته اگر این نماد کنده کاری شده با یک نماد دیگر همراه بود در این حالت باید به دنبال تفسیر نماد دوم باشید.

 

توضیحات تکمیلی در مورد نماد عقاب در دفینه یابی :

اگر تصویر عقاب به شکل کنده کاری شده باشد، معنادار نیست و سمبل حکومتی می باشد و در اینجا باید به دنبال علایم کنده کاری شده دیگری بگردیم که آنهانیز ما را به مکان گنج راهنمایی خواهند کرد.مار نیز می تواند به عنوان نشان دوم وجود داشته باشد.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *