چشمه در گنج یابی و دفینه یابی

چشمه در گنج یابی و دفینه یابی

چشمه در گنج یابی و دفینه یابی : چشمه یکی از پرکاربردترین مکان ها برای دفینه میباشد. در کشور ما چشمه بسیار برای مخفی کردن دفینه استفاده میشده است. اینکه در یک چشمه دفینه مخفی شود بستگی به اهمیت آن چشمه داشته است .

چشمه ها یکی از مهمترین نماد ها هستند که به محض برخورد با آن حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد . حتی اگر چشمه بر اثر گذشت زمان خشک شده باشد بازهم یک نماد و نشانه مهم در گنح یابی میباشد . در تفسیر نماد چشمه نظرات مختلفی وجود دارد که در ادامه بررسی آن میپردازیم .

 

چشمه در گنج یابی و دفینه یابی

تفسیر چشمه در گنج یابی و دفینه یابی

در ابتدا باید بررسی شود که آیا چشمه به صورت طبیعی بوجود آمده است یا توسط انسان ها به صورت غیر طبیعی ساخته شده است. به همین منظور در تفسیر این نماد را به دو دسته طبیعی و غیر طبیعی تقسیم کرد تا بتوان به مفهوم آن پی برد .

۱ – چشمه طبیعی

این نوع از چشمه ها بدون دخالت انسان و به صورت کاملا طبیعی از دل صخره ها و زمین میجوشند و به سطح زمین میرسند . در تفسیر این از چشمه ها باید موارد زیر را رعایت کنید .

دفینه ممکن است در کنار چشمه و در زیر یک تپه پنهان شده باشد . گاهی در کنار چشمه تک درخت وجود دارد که در این صورت باید زیر درخت را جستجو کنید حتی در مواردی به جای تک درخت چندین درخت وجود دارد که در این صورت نزدیکترین درخت به چشمه باید مورد بررسی قرار بگیرد.

ممکن است در کنار خروجی چشمه سنگی با رنگ و شکل متفاوت وجود دارد باید به تفسیر نوع سنگ بپردازید . مثلا در مورد سنگ مثلث باید به نوک مثلث دقت کرد که به کجا اشاره میکند .

۲ – چشمه غیر طبیعی

این نوع چشمه ها ساخت دست بشر هستند که با مکانیسم خاصی طراحی میشوند . معمولا اگر این چشمه ها را حفاری کنید خشک میشوند . یا در فواصل زمانی مختلف آب آنها کم یا زیاد میشود. این نوع از چشمه معمولا برای نگهداری دفینه ساخته میشده است . معمولا در این چشمه ها با حفاری میتوان به دفینه رسید .

 

برای اینکه بتوانید در گنج یابی و رسیدن به هدف موفق باشید و علاوه بر تفسیر نماد به خیال راحت بتوانید به جستجو بپردازید . شما احتیاج به یک دستگاه فلزیاب متناسب با محل کاوش دارید برای این منظور میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها استفاده نمایید .

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *