نشانه مار در گنج یابی

نشانه مار در گنج یابی

نشانه مار در گنج یابی : در مورد این نماد باید توجه کنید که این نماد نشانه سنگ مزار نباشد . زیرا در گذشته برای برخی افراد از این نماد به عنوان سنگ مزار استفاده میکردند . در مورد نماد مار باید به نوع قرارگرفتن مار ، جهت حرکت ، تعداد ، جهت نگاه و طول مار دفت کنید تا بتوانید تفسیر درستی از این نماد داشته باشید . همچنین به این نکته توجه کنید که نماد مار به عنوان نشانه صد در صدی نیست و این نماد دارای گستردگی زیادی است و به راحتی نمیتوان آن را تفسیر کرد .

تفسیر رمزگشایی کردن مار کنده کاری شده خیلی سخت می باشد، ولی خطرش کم می باشد. برجسته ها خطر بیشتری دارند گازهای سمی و یا مواد شیمیایی و امثال این، ممکن است برای حفاظت از دفینه  باشند. مار برجسته نشانه غار نمی باشد.

 

نشانه مار در گنج یابی

 تفسیر حالت های مختلف نشانه مار گنج یابی :

مار چنبره زده :

در این حالت اگر سر مار بیرون باشد جهت پیچش بدن مار مهم است . تعداد دور های بدن مار نشان دهنده عمق هدف میباشد . معمولا دفینه در زیر همان سنگ قراردارد .

مار چنبره زده ای که سرش در داخل می باشد :

در این حالت شما باید به جهت دم توجه کنید زیرا اشاره به مکان خاصی دارد در طرف جنوب تخته سنگ و در ۳ متری آن می باشد. یک تفسیر دیگر هم وجود دارد که باید به جهت سر هم توجه شود . در غیر این صورت ممکن است هدف در کنارش باشد.

دو مار به هم حلقه زده در حال بوسیدن :

اگر چین نمادی را مشاهده کردید قطعا باید به دنبال نمادی دیگر شبیه صلیب باشید . زیرا در تفسیر این نماد آمده است که دفینه با حالت خاصی پنهان شده و به راحتی در دسترس نیست . شما باید از روی نشانه دوم به دنبال دفینه باشید . دفینه در این حالت بزرگ میباشد.

مار پیچیده شده به ستون :

این حالت از نماد هم بسیار نادر است و دارای پیچیدگی برای پیدا کردن دفینه میباشد . باید جهت دم مار را در فاصله حدود ۲۰ الی ۳۰ متر به دفت مورد بررسی فرار دهید .

مار دولا شده روی تخت سنگ :

در این حالت معمولا مار روی تخت سنگ دولا شده و به جلو نگاه میکند . در تفسیر این نماد آمده است یا در زیر سنگ و یا در جهت نگاه مار ممکن است دفینه قرار داشته باشد .

مار با دهان باز :

در این حالت با در پشت نماد به دنبال دفینه باشید و یا ممکن است با یک سوراخ مواجه شوید . اگر در این حالت زبان مار بیرون بود و مار با هکاکی برجسته بود و بر روی بدن مار پولک هکاکی شده بود .باید بسیار مراقب باشید زیرا قطعا شما با تله مواجه هستید . حتی ممکن است بر روی دفینه سم پاشیده شده باشد . حتما با حود دستکش مخصوص همراه داشته باشید معمولا دفیته در همان سنگی که این نماد با این حالت قرار دارد وجود دارد .

نکته مهم : مار برجسته ایی که دهانش باز باشد، به ما دو جهت می دهد. یکی با منطق V، بین قسمت عمیق دهان و قسمت انتهایی آن به صورت عمودی اندازه گیری شده، و اگر به ازای هر سانتی متر آن یک قدم حرکت کنید، سربار کوچکی خواهید دید. حالا، طول  گردن مار اندازه گرفته شده، نتیجه به دست آمده را، هر ۱ سانتی متر را یک قدم در نظر گرفته، در پشت یک نشانه می باشد

چشم مار :

اگر در نماد شما چشم مار بسته باشد و یا کور باشد . باید در جهت چشم مار به دنبال هدف بروید .

زبان مار :

اگر در نماد مار ، زبان مار به صورت شاخه ایی باشد شما باید غار بسته شده مواجه هستید . اگر زبان مار از دهانش بیرون بود معمولا برای هر سانتی متر از طول زبان شما باید مسافتی در حدود ۳۰ تا ۳۵ متر را محاسبه کنید . مثلا برای ۳ سانتی متر باید در فاصله حدود ۱۰۰ متری در جهت زبان دنبال هدف باشید .

حفره پشت مار :

قبل از هر چیزی طول مار را به خوبی اندازه گرفته، اگر در پشت مار نشانه حفره کوچک و یا یک صلیب، حکاکی بت بصورت کنده کاری شده و یا برجسته باشد، که این نشانه مشخص دفینه می باشد، هر سانتی متر را در ۷۲ الی ۷۸ ضرب کرده، )میانگین( یعنی هر سانتی متر یک قدم، و در جهت نگاهش، حرکت کنید، یا با تل سنگی و یا تل خاکی برخورد خواهید کرد که زیر آنها را کاوش کنید. اگر در کنار دره باشد، در نقطه ایی که دره پیچ خورده می تواند در زیر تخته سنگ و یا گروهی از تخته سنگ باشد، و یا در منطقه ایی که درختی عظیم و بزرگ وجود دارد باشد.

سر رو به بالا :

اگر مار پیچ خورده و سرش رو به بالا باشد، در جهت سرش، باید در فاصله ی ۲۰۰ متری اطراف کاوش انجام شود، باید به دنبال چشمه آب و امثال آن بود.

مار آبی :

اگر مار آبی کنار آب و یا درون آب بر روی تخته سنگ رسم شده باشد، به این معنا می باشد که درون آب نیز ممکن است دفینه  دیگری وجود داشته باشد .

 

برای اینکه بتوانید در گنج یابی و رسیدن به هدف موفق باشید و علاوه بر تفسیر نماد به خیال راحت بتوانید به جستجو بپردازید . شما احتیاج به یک دستگاه فلزیاب متناسب با محل کاوش دارید برای این منظور میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها استفاده نمایید .

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *