فلزیاب نقطه زن بوقی

فلزیاب نقطه زن بوقی

در مقاله قصد داریم تا چند مورد از بهترین فلزیاب نقطه زن بوقی را به شما معرفی کنیم تا کمی آشنایی بیشتری با این فلزیاب ها داشته باشید. قبل از شروع به معرفی فلزیاب نقطه زن بوقی ابتدا کمی راجب نوع عملکرد این نوع فلزیاب ها صحبت کنیم.

فلزیاب نقطه زن به فلزیاب هایی گفته میشود که نقطه دقیق را به اپراتور نمایش میدهند. این نقطه زن ها ممکن است به دو صورت باشند، ۱-بوقی و ۲-تصویری.

در مورد نقطه زن تصویری میتوان به لایو اسکن ها اشاره کرد که در زمان استفاده میتوانند نقطه دقیق را به شما نمایش دهند. همچنین سنسور ها نیز بعد از آنالیز میتوانند نقطه دقیق را به شما نشان دهند.

اما فلزیاب نقطه زن بوقی که مورد بحث این مقاله ما هستند فلزیاب هایی هستند که در زمان رسیدن به فلز و هدف برای مشخص کردن نقطه دقیق از بوق استفاده میکنند. در ابتدا ساخت این نوع از فلزیاب ها برای نشان دادن هدف فقط از یک نوع بوق استفاده میشد. اما اکنون با پیشرفت فناوری برای تفکیک و مشخص کردن جنس فلز از چند نوع بوق استفاده میشود.

فلزیاب نقطه زن بوقی خود از نظر سیستم کارکرد به دو دسته VLF و پالسی تقسیم میشوند. در هر دو نوع دستگاه فلزیاب با رسیدن به هدف برای نمایش نقطه دقیق از بوق یا صدا استفاده میکند. البته بیشترین تغییر نوع صدا در فلزیاب های نقطه زن vlf میباشد که نسبت به تنظیمات دارای چندین نوع صدا هستند.

فلزیاب نقطه زن بوقی

بهترین فلزیاب نقطه زن بوقی

ما در این بخش به معرفی چند نوع از این فلزیاب های نقطه زن از نوع VLF و پالسی میپردازیم. البته در مقاله به صورت کاملا محدود و کوتاه این آشنایی صورت میگیرد. برای مطالعه بیشتر در مورد هر فلزیاب کافی است روی نام هر محصول کلیک کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری از آن محصول داشته باشید.

فلزیاب نقطه زن بوقی VLF

شرکت های بزرگی در این زمینه به فعالیت میپردازند و فلزیاب های بسیار عالی به بازار ارائه میکنند. ما در ادامه به بررسی چند مورد انها میپردازیم.

فلزیاب نقطه زن بوقی GPZ7000

این فلزیاب ساخت شرکت ماینلب استرالیا میباشد. که در نوع خود از بهترین ها محسوب میشود. این فلزیاب دارای سرعت و دقت بسیار بالا در زمان کار میباشد. همچنین از مهترین ویژگی های این فلزیاب قدرت تفکیک بسیار بالا این فلزیاب میباشد. عمق کاوش این فلزیاب تا ۳ متر با دیسک بزرگ است.

فلزیاب نقطه زن بوقی

فلزیاب نقطه زن بوقی گرت

شرکت گرت امریکا از شرکت های قدیمی در زمینه تولید فلزیاب میباشد. از جلمه فلزیاب های نقطه زن بوق یاین شرکت میتوان به فلزیاب های سری AT، سری Apex، سری GTI و Axiom اشاره کرد. فلزیاب های شرکت گرت دارای علکرد بی  نظیر در زمان کاوش هستند.

فلزیاب نقطه زن بوقی ایمپکت پرو

این دستگاه یک فلزیاب میان رده از شرکت نوکتا ترکیه میباشد. اما به دلیل عملکرد فوق العاده در زمان کاوش از محبوبیت خاصی بین کاوشگران برخوردار است. دقت بالا و تفکیک عالی در زمان کاوش این فلزیاب را در میان هم رده های خود بی نظیر کرده است.

 

فلزیاب نقطه زن بوقی پالسی

شرکت های معتبری هم در زمینه ساخت فلزیاب نقطه زن بوقی پالسی فعالیت میکنند. ما در ادامه به بررسی برخی از آنها میپردازیم.

فلزیاب نقطه زن بوقی

فلزیاب های دیپ مکس سری Z

شرکت فلزیاب Deepmax آلمان از شرکت های قدرتمند در زمینه تولید انواع فلزیاب میباشد. این شرکت با تولید دو فلزیاب Lorenz Z1 و Lorenz Z2 انقلاب بزرگی در زمینه تولید فلزیاب نقطه زن بوقی پالسی بوجودآورد. این فلزیاب ها از نظر عملکرد و دقت در زمان کاوش از محبوبترین فلزیاب ها محسوب میشوند.

فلزیاب نقطه زن بوقی

فلزیاب نقطه زن بوقی نوا پلاس

یک فلزیاب بی نظیر با سرعت و حساسیت بسیار بالا در زمان کاوش میباشد. این دستگاه فلزیاب در شرکت فلزیاب غرب مونتاژ میشود که با یک سال گارانتی به مشتریان گرانقدر ارائه میشود. عمقی که شما میتوانید با این فلزیاب به کاوش بپردازید تا ۴ متر میباشد. در این فلزیاب از تفکیک عددی نیز استفاده شده است که در زمان رسیدن به هدف علاوه بر بوق زدن یک عدد که نشانگر نوع هدف است نمایش میدهد.

فلزیاب نقطه زن بوقی کامپکس ایکس۶

این فلزیاب نیز عملکرد از فوق العاده ایی برخوردار است. این فلزیاب یک فلزیاب از نوع فلزیاب های پالسی و دو کاره است. شما علاوه بر نقطه زنی با این فلزیاب میتوانید از ردیاب این فلزیاب نیز استفاده نمایید.  عمق کاوش این فلزیاب در زمان نقطه زنی تا ۳و نیم متر است. در این فلزیاب نقطه زن بوقی فقط تفکیک طلا وجود دارد.

در بخش بالا به معرفی برخی از دستگاه های فلزیاب نقطه زن بوقی پرداختیم. البته ذکر این نکته الزامی است که تنوع این محصولات بسیار بالا میباشد و ما فقط به معرفی برخی از بهترین ها پرداختیم. شما همراهان گرامی میتوانید برای هرگونه سوال و مشاوره در زمینه خرید و فروش فلزیاب نقطه زن بوقی با کارشناسان ما با شماره های ۰۹۳۰۳۸۰۰۸۰ – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸ تماس حاصل نمایید.

 

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *