نماد تبر در گنج یابی

نماد تبر در گنج یابی

نماد تبر در گنج یابی یکی از نماد هایی است بسیار کم دیده میشود و از نماد های نادر است. این معمولا توسط راهزنان استفاده میشده است. معمولا این نماد به سمت نماد دیگر راهنمایی میکند. نماد دوم در اکثر مواقع نماد درخت است. البته در برخی موارد هم پیش آمده که این نماد به تنهایی مورد استفاده قرار گرفته است.

نماد تبر در گنج یابی

تفسیر نماد تبر در گنج یابی

در تفسیر نماد تبر باید دقت کنید که شکل تبر درست و کامل باشد مثلا نوک پشت تبر درست حکاکی شده باشد. معمولا باید در جهتی که تبر نشان میدهد حرکت کنید. در صورت برخورد با درخت باید به تفسیر نماد بپردازید.

در برخی موارد شما باید اندازه تبر را اندازه گیری کنید. سپس برای هر یک سانتی متر یک قدم در جهتی که نماد نشان میدهد جرکت کنید. وقتی به نقطه مدنظر رسیدید باید زمین را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید. بهتر است در این حالت از یک دستگاه نقطه زن استفاده نمایید.

ممکن است نماد تبر در گنج یابی ممکن است به همراه انسان یا هر نماد دیگری باشد در این صورت باید نماد دیگر را که کنار نماد شما است را تفسیر و به جستجو بپردازید. معمولا شما با یک قبر مواجه هستید. این قبر برای یک فرد مهم از نظر رتبه اجتماعی میباشد.

اگر تبر دو دهنه باشد سکه های ۱۴ تا ۱۶  گرمی را میتوانید پیدا کنید.

در برخی موارد هم نماد تبر در گنج یابی نماد دفینه نیست. دیده شده در برخی موارد نشانه کارگاه یا به صورت زینتی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *