اسکنر تصویری سه بعدی

اسکنر تصویری سه بعدی

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی اسکنر تصویری سه بعدی شرکت فلزیاب غرب و بررسی آنها بپردازیم. در شرکت فلزیاب غرب اسکنر تصویری با استفاده از سنسور های شرکت استفان مایر آلمان تولید میشود. همانطور که مطلع هستید این سنسور ها دارای بهترین کیفیت در بین همه سنسور میباشد. اسکنر تصویری سه بعدی از نظر تامین منبع نیرو در شرکت فلزیاب غرب به دو صورت تولید میشود.

دسته اول از اسکنر های تصویری برای روشن شدن نیروی الکتریسیته لازم را به وسیله کابل USB متصل به سنسور، و از طریق یک منبع تغذیه مانند لپ تاپ و یا پاور بانک تامین میکنند. مزییت این نوع از سنسور ها سبک بودن آنها میباشد. البته مهمترین ویژگی این سنسور ها عدم نگرانی از تامین نیرو برای آنها میباشد. زیرا زمان اتصال به لپ تاپ برق برای اسکن گرفتن تامین میشود. اما یکی از معایب اسکنر تصویری سه بعدی با کابل برق، دست و پا گیر بودن کابل USB میباشد.

اما دسته دوم از اسکنر تصویری سه بعدی تولیدی در شرکت فلزیاب غرب بدون کابل USBهستند. این نوع از فلزیاب ها دارای باتری هستند و شما با هر بار شارژ میتوانید تا مدت ۱۲ ساعت به صورت مداوم اسکن انجام دهید. یکی از ویژگی های این نوع از اسکنر ها نبود کابل برق میباشد.

اسکنر تصویری سه بعدی

محصولات اسکنر تصویری سه بعدی فلزیاب غرب

در شرکت فلزیاب غرب انواع اسکنر ها با قیمت های متنوع و ویژگی های مختلف تولید میشود. اگر شما به دنبال اسکنر هایی با کابل USB هستید ما به شما اسکنر تصویری X-W و اسکنر تصویری G3-6500 را معرفی میکنیم. اگر هم شما به دنبال یک اسکنر تصویری سه بعدی بدون کابل USB هستید، ما به شما اسکنر تصویری سه بعدی turboo18000 و اسکنر Turboo20000 را معرفی میکنیم.

شما قبل از خرید میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید. برای این منظور میتوانید با شماره  ۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  تماس حاصل نمایید.

اسسکنر تصویری سه بعدی تولید شده در شرکت ففزیاب غرب دارای یک سال گارانتی میباشند. در صورت بروز هرگونه مشکل حتی در نرم افزار میتوانید به دفتر فلزیاب غرب مراجعه و خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید.

مشخصات لپ تاپ اسکنر تصویری سه بعدی

شما قبل از خرید اسکنر باید یک لپ تاپ مناسب برای این امر تهیه کنید. البته احتیاج به یک لپ تاپ حرفه ایی نیست و حتی با یک مینی لپ تاپ هم میتوان اسکن انجام داد. فقط کافی است سیستم شما دارای ویندوز ۱۰ و یا ۷ باشد. برای عملکرد بهتر بهتر است از حداقل CPU-I3 با کارت گرافیک ۵۱۲ مگابایت استفاده نمایید. برای عملکرد مناسب حداقل فرکانس کاری CPU بهتر است ۱٫۸ باشد. در مورد هارد لپ تاپ تفاوتی ندارد، البته اگر به دنبال سرعت بالا در عملکرد ویندوز هستید بهتر است فضای ذخیره سازی از نوع SSD باشد.

با اسکنر تصویری ۳ بعدی چه چیزی میتوان دید؟

شما استفاده از این اسکنر ها میتوانید انواع اتاقک، تونل، حفره، فلزات(بارزش ، بی ارزش) را مشاهده نمایید. البته برای تفکیک انواع فلزات از یکدیگر باید بتوانید آنالیز خوبی داشته باشید. همین امر در وقت و هزینه شما صرفه جویی میکند تا از کاوش بی جهت جلوگیری کنید.

همچنین شما میتوانید با این اسکنر ها عمق هدف و اندازه هدف را نیز مشخص نمایید. اسکنر ها معمولا میتوانند در شرایط ایده ال خاک تا عمق ۲۰ متر را مورد کاوش قرار دهند.

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *