اسکنر تصویری Royal Analyzer Pro 6000

اسکنر تصویری Royal Analyzer Pro 6000

سیستم اسکن اسکنر تصویری Royal Analyzer Pro 6000 یک اسکنر دو کاره که هم اسکن سه بعدی انجام میدهد و هم به صورت لایو اسکن برای شما تصویر میگیرد. با استفاده از این اسکنر میتوانید طلا، فلزات گرانبها، فلزات خام، اتاقک وتونل ها را شناسایی کنید.

شما با این اسکنر به صورت سه بعدی میتوانید زمینی به مساحت ۴ متر مربع را اسکن کنید. همچنین میتوانید تا عمق ۳۵ متر نیز زمین را مورد کاوش قرار دهید. با اسکنر تصویری Royal Analyzer Pro 6000 شما نباید نگران باشید زیرا سنسورهایی با حساسیت بالا و باتری ولتاژ بالا، ظرفیت کامل سیگنال را آزاد می کند.

اکثر دستگاه های تصویربرداری زمینی موجود در بازار بر اساس محاسبات تئوری و معادلات علمی ساخته می شوند و همین روش در نسخه قدیمی دستگاه رویال آنالایزر نیز اعمال می شد، اما رویال آنالایزر پرو ۶۰۰۰ جدید بر اساس نظرات کاربران توسعه و تولید شده است. و آزمایشات میدانی واقعی توسط مجرب ترین کاوشگران و معدنچیان طلا، علاوه بر محاسبات نظری و معادلات علمی.

اسکنر تصویری Royal Analyzer Pro 6000

ویژگی های اسکنر تصویری Royal Analyzer Pro 6000

رویال آنالایزر PRO 6000 کاملاً جدید همراه با یک قاب محکم طراحی شده است که مخصوصاً برای آن طراحی شده است، بدنه بیرونی از یک ماده سخت ساخته شده است تا دستگاه را از هر شرایطی که ممکن است بر دستگاه تأثیر بگذارد یا آسیب برساند در امان بماند و با دو قفل جلو و دو قفل پشتیبانی می شود.

کل قسمت از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت بالایی و پایینی آن حاوی یک اسفنج نرم است تا قطعات دستگاه را از خراش در امان نگه دارد، در حالی که قسمت پایینی حاوی همان موادی است که دقیقاً برای هر قسمت از دستگاه تقسیم شده است تا از آن در برابر خراش، گرد و غبار یا هر چیز مضر دیگر محافظت شود.

 

قطعات و اجزای سازنده اسکنر تصویری Royal Analyzer Pro 6000

واحد اصلی

حمل آسان، صاف و سبک وزن، همچنین دارای یک صفحه نمایش رنگارنگ ۵ اینچی است، همچنین حاوی دسته کنترل است که گزینه های دستگاه، دکمه کالیبراسیون و دکمه پاور را کنترل می کند.

تبلت

به ویژه برای Royal Analyzer PRO 6000 طراحی شده و از اندروید پشتیبانی می کند، می تواند با قفل ایمنی در واحد اصلی قرار گیرد.

هدفون

هدفون بی سیم، قابل شارژ.

پاور بانک

۹۰۰۰ میلی آمپر ساعت

شارژر

دو شارژر برقی برای تبلت تایپ C و شارژر معمولی برای پاوربانک.

 

انواع اسکن در رویال آنالایزر Pro 6000 Systems

سیستم اسکن زمینی سه بعدی

نسخه جدید Ground Scan System اکنون پایدار و بهبود یافته است تا بسیار بهتر از نسخه قبلی باشد، با عملکردها، ویژگی ها و گزینه های تجزیه و تحلیل بیشتر برای فرآیند اسکن بهتر و نتایج دقیق تر. سیستم اسکن زمینی را می توان از هر دو صفحه دستگاه کنترل و تنظیم کرد و نتیجه را می توان از طریق صفحه تبلت نشان داد، ذخیره و تجزیه و تحلیل کرد. سیستم اسکن زمینی سه بعدی با فرآیند بهینه سازی حسگر دوگانه، نتایج دقیق ۱۰ برابر بیشتر از سایر برندهای موجود در بازار ارائه می دهد.

 

لایو اسکن(سیستم اسکن زنده)

با فرآیند بهینه‌سازی سنسور دوگانه و برق ولتاژ بالا که از پاوربانک تامین می‌شود، اکنون می‌توانید به راحتی لایه‌های زمین را اسکن کنید و همه دفینه‌های پنهان را که به عنوان رنگ‌ها تعریف شده‌اند، مشاهده کنید، جایی که رنگ سبز به خاک طبیعی اشاره می‌کند و رنگ قرمز به فلزات اشاره می‌کند. و رنگ آبی به فضای خالی اشاره دارد. استفاده از این سیستم بسیار آسان است و با مراحل ساده در حالی که دستگاه را در دست گرفته و دو سنسور را به سمت زمین قرار می‌دهید، نمای کاملی از اجسام زیرزمینی بر اساس انتخاب دلخواه شما مستقیماً بر روی صفحه نمایش دستگاه یا صفحه تبلت نشان داده می‌شود.

 

مشخصات فنی اسکنر تصویری Royal Analyzer Pro 6000

اصول عملکرد         سیستم EMS

نوع پردازش           لینوکس جاسازی شده

پردازنده عملیات       ARM 1.4 گیگاهرتز

صفحه نمایش ۱       ۵ اینچ ۸۰۰ x 480 پیکسل

صفحه نمایش ۲       سیستم اندروید ۸ اینچی سامسونگ

باتری پایه ورودی: ۱۲٫۶ ولت ۲ آمپر

خروجی: ۱۲ ولت ۳ آمپر

پاور بانک با ظرفیت: ۹۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مصرف برق            ۱۲ ولت ۳۷۰ میلی آمپر ساعت

باتری پایه/ساعت     ۵ ساعت

شارژر برقی           ۱۲٫۶ ولت ۱٫۲A

گنجایش انبار           ۱۶ گیگابایت

صدا         آره

اعلان های صوتی    آره

هشدار لرزشی         آره

بلوتوث     آره

بي سيم     آره

ابعاد دستگاه / بسته   ۴۵ × ۱۸٫۵ × ۹ سانتی متر

دستگاه بسته بندی شده             ۶۴ × ۵۱ × ۳۲ سانتی متر

وزن برای مونتاژ     ۳ کیلوگرم

وزن کامل در کیف   ۱۴٫۸ کیلوگرم

دمای عملیاتی           ۰ درجه سانتی گراد: ۷۰ درجه سانتی گراد

دمای ذخیره سازی   -۲۰ درجه سانتی گراد: ۷۰ درجه سانتی گراد

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *