فلزیاب نقطه زن TX-960

فلزیاب نقطه زن TX-960

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک فلزیاب ساده هستید ما فلزیاب نقطه زن TX-960 را به شما معرفی میکنیم. یک فلزیاب با کارایی ساده که شما میتوانید تا عمق ۱متر و نیم با این فلزیاب کار کنید. برای افرادی که مبتدی هستند و تجربه کار با فلزیاب را ندارید گزینه مناسبی است.

 

فلزیاب نقطه زن TX-960

ویژگی فلزیاب نقطه زن TX-960

عملیات آسان با یک لمس، چه با تجربه باشید و چه مبتدی می توانید بلافاصله از آن استفاده کنید.

طراحی زیبا باعث می شود دستگاه شما کاملاً متفاوت از سایرین باشد.

چراغ قوه LED با روشنایی بالا – نگهدارنده فلاش اضافی برای جستجو در شب، از چراغ قوه LED با روشنایی بالا استفاده کنید.

کویل جستجوی ضد آب ۴، ۱۳ اینچی می تواند به کاربر اجازه دهد فلز را در آب جستجو کند (کنترل کننده ضد آب نیست)

Target ID Legend  بر روی صفحه نمایش LCD – در ارتباط با مکان نما شناسه هدف برای نشان دادن هویت احتمالی یک هدف کار می کند. کلمات و تصاویری برای نشان دادن مواد احتمالی وجود دارد: آهن، فویل، ، روی، طلا سپس به کاربر کمک می کند تا به خود مراجعه کند و تصمیم بگیرد که هدف را حفر کند یا خیر.

همه حالت های فلزی و تفکیک برای انتخاب، عملیات تک لمسی، تبعیض به کاربر اجازه می دهد تا زباله ها و در غیر این صورت اشیاء نامطلوب را با یک دکمه نادیده بگیرد، عملکرد آسان، می تواند روی صفحه LCD به وضوح بررسی کند، نشان می دهد که کدام یک از آنها انتخاب شده است. یا با برجسته کردن کلمه مربوطه در صفحه LCD لغو می شود.

نشانگر عمق سکه – عمق یک سکه، یا هدف با اندازه مشابه، با افزایش ۲ اینچی نشان داده می شود. با سیم پیچ جستجو در فاصله ۱ اینچی از خاک روی هدف را جارو کنید تا دقیق ترین قرائت را بدست آورید.

نشانگر سطح باتری – وضعیت فعلی باتری را نشان می دهد. تا زمانی که باتری ها نیاز به تعویض داشته باشند، آشکارساز عملکرد کامل خود را حفظ می کند. زمانی که تنها ۱ قطعه باقی مانده است، باتری ها را تعویض کنید. بسته به نوع و کیفیت باتری، می‌توانید انتظار بیش از ۸ ساعت کار مداوم داشته باشید. با کشیدن درپوش از روی محفظه کنترل، به باتری ۱*۹ ولت (۶F22) دسترسی پیدا کرده و آن را تعویض کنید. زمانی که TX-960 بیش از ۳۰ روز استفاده نمیشود، باتری ها را خارج کنید.

حساسیت قابل تنظیم فلزیاب نقطه زن TX-960 دارای هشت (۸) تنظیمات برای حساسیت است که کاربر آن را در محیط دیگری تنظیم می کند.

 

موارد داخل بسته بندی فلزیاب نقطه زن TX-960

جعبه کنترل

دسته بالایی

کویل و ساقه جستجو

۱عدد مهره و پیچ رزوه دار

کتابچه راهنمای انگلیسی

۱ عدد هدفون

۱ عدد کیف حمل

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *