بهترین ردیاب و شعاع زن ۲۰۲۴

بهترین ردیاب و شعاع زن ۲۰۲۴

ما قصد داریم تا در این مقاله بهترین ردیاب و شعاع زن را به شما معرفی کنیم. اما قبل از هر چیز بهتر است تا کمی راجب دستگاه ردیاب یا دستگاه شعاع زن صبحت کنیم. عموما دستگاه فلزیاب شعاع زن در دو دسته کلی تقسیم میشوند: ۱- خوراک خور ۲ – فرکانسی.

ردیاب و شعاع زن خوراک به ردیاب های ساده ایی گفته میشود که با استفاده از جیوه کار میکنند. معمولا در این فلزیاب ها یک مخزن برای جیوه تعبیه شده است که در داخل آن جیوه ریخته میشود و در مخزن دوم خوراک قرار میگیرد. منظور از اصطلاح خوراک به مخزن و فضایی گفته میشود که در داخل دستگاه شما تعبیه شده است، شما در این محفظه فلزی را که میخواهید دنبال آن بگردید قرارمیدهید. مثلا یک تکه کوچک طلا یا نقره و یا هر چیزی که به دنبال آن میگردید.

ردیاب های فرکانسی به دستگاه فلزیابی گفته میشود که فرکانس فلزهای مختلف مانند: طلا، نقره، مس و… از قبل در دستگاه قرار داده شده است. شما با انتخاب فرکانس یا فلز موزد نظر به دنبال هدف خود میروید. البته در برخی از انواع ردیاب های فرکانسی شما میتوانید فرکانس را خودتان به دستگاه بدهید تا دستگاه به دنیال فرکانس دلخواه شما باشد. در ادامه به معرفی بهترین ردیاب و شعاع زن میپردازیم.

بهترین ردیاب و شعاع زن 2024

معرفی برخی از بهترین ردیاب و شعاع زن

ردیاب Gold Legend

این ردیاب ساخت کشور آلمان میباشد و یکی از بهترین ردیاب و شعاع زن های موجود در بازار میباشد. این ردیاب دارای ۵ سیستم جستجو: ۱- سیستم برد بلند ۲- سیستم جستجو آزاد ۳- سیستم عمق هوشمند ۴- سیستم یونی ۵- سیستم بیونیک. شما میتوانید با شرایط خاک و هدف نوع سیستم جستجو را انتخاب نمایید.

در زمان کار با این ردیاب شما میتوانید عمق کاوش را تا ۴۰ متر تنظیم کنید. در مورد شعاع کاوش هم شما تا ۳۰۰۰ متر را جستجو کنید. برای کار با این ردیاب احتیاج به تمرین زیاد میباشد. زیرا دارای پیچیدگی های خاص خود است.

فلزیاب AKS هفت آنتن

یک ردیاب امریکایی فوق العاده با کارایی بسیار بالا میباشد. این دستگاه ردیاب دارای یک یونیت میباشد که دستورات لازم را به خود ردیاب ارسال میکند. این فلزیاب دارای ۵ مد جستجو طلا، نقره، مس، سنگ قیمتی، حفره است. شعاع کاوش این فلزیاب تا ۲۵۰۰ متر و عمق کاوش تا ۱۵ متر میباشد. ردیاب AKS یکی از بهترین ردیاب و شعاع زن های موجود در بازار میباشد.

ردیاب و شعاع زن مگ پرسون

این ردیاب تولید شرکت فلزیاب غرب میباشد. در این ردیاب ۵ مد کاری طلا، نقره، مس، سنگ قیمتی و حفره قرار داده شده است. که شما با توجه به هدف خود میتوانید از این مدها استفاده نمایید. شعاع کاوش با این ردیاب تا ۲۰۰۰ متر میباشد. همچنین شما میتوانید تا عمق ۱۰ متر را نیز مورد کاوش قرار دهید. این ردیاب دارای ۱ سال گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش میباشد.

خرید بهترین ردیاب و شعاع زن ۲۰۲۴

معمولا افرادی که دریاب و شعاع زن خریداری میکنند برای تنتیجه بهتر در کنار این دستگاه یک دستگاه فلزیاب نقطه زن بوقی و یا فلزیاب اسکنر تصویری نیز خریداری میکنند. اگر قصد دارید تا شما هم یکی از بهترین ردیا ب و شعاع زن ها و یا هر نوع فلزیاب دیگر را خریداری نمایید، میتوانید با شماره ۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده نمایید. محصولات تولیدی شرکت فلزیاب غرب دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند.

 

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *