ردیاب و شعاع زن Gold Vision

ردیاب و شعاع زن Gold Vision

با استفاده از ردیاب و شعاع زن Gold Vision برای رسیدن به حداکثر عمق ممکن و کشف با ارزش ترین و اسرارآمیزترین گنجینه ها در زمین جستجو کنید.

کاربردها ردیاب و شعاع زن Gold Vision برای یافتن فلزات طلا، نقره، مس، پلاتین، آهن میباشد. البته با استفاده از این فلزیاب میتوان آثار باستانی مانند مجسمه های برنزی – شمشیرها یا خنجرهای فولادی – ظروف و فنجان های نقره یا طلا … و غیره را کشف کرد.

ردیاب و شعاع زن Gold Vision

انواع سیستم جستجو در ردیاب و شعاع زن Gold Vision

۱ – سیستم اسکن زمینی سه بعدی

سیستم اسکن زمین سه بعدی افزوده جدید و متمایز به دستگاه Gold Vision است. این سیستم با فناوری داخلی اسکن زمین از طریق سنسور هوشمندی کار می کند که برای اندازه گیری تغییرات میدان های مغناطیسی ناشی از اهداف فلزی یا حفره های زیرزمینی استفاده می شود.

سیگنال های دریافت شده توسط دستگاه تقویت می شود. سپس داده‌ها از طریق فناوری بلوتوث منتقل می‌شوند تا مدل‌سازی شوند و به صورت گرافیکی سه ‌بعدی نمایش داده شوند و نتایج جستجو در برنامه انحصاری دستگاه نمایش داده می‌شود که می‌تواند بر روی هر تلفن هوشمند یا تبلتی که از سیستم اندروید پشتیبانی می‌کند نصب شود.

۲ – سیستم ردیاب دوربرد

سیستم ردیاب دوربرد در ردیاب و شعاع زن Gold Vision با فناوری جدید و منحصر به فرد برای اطمینان از تشخیص اشیاء فلزی عمیق و گنجینه های مدفون از فواصل دور و دور توسعه یافته است.

گزینه های جستجو برای این سیستم سفارشی شده است، مانند انتخاب نوع خاک برای جستجو، نوع هدف شناسایی شده، میدان بررسی و گزینه های بیشتر. جایی که دستگاه روی برنامه‌ریزی فرآیند جستجو بر اساس گزینه‌هایی که قبلاً در تنظیمات سیستم اختصاص داده شده بود کار می‌کند تا نتایج دقیق‌تر و معتبرتری در طول فرآیند جستجو به دست آورد.

۳ – سیستم Free Mode

سیستم Free Mode در دستگاه گلد ویژن مشابه اصل عملکرد و فناوری موجود در سیستم ردیاب دوربرد است، با این تفاوت که در این سیستم می‌توانیم مقدار دقیقی را برای فرکانس‌های جستجوی مورد نیاز تعیین کنیم تا با یک نوع خاص مطابقت داشته باشد. فلزی که می خواهیم به دنبال آن بگردیم تا دقت بیشتری در جستجوی مواد معدنی خاص یا اهداف خاص به دست آوریم.

در این سیستم کاربر علاوه بر تنظیم تنظیمات سیستم مانند یک سیستم ردیاب (به جز تعیین نوع هدف)، مقدار فرکانس جستجوی مورد نیاز را با توجه به انتخاب کاربر و نوع فلز مشخص شده تعیین می کند.

۴ – سیستم Smart Depth

سیستم Smart Depth در ردیاب و شعاع زن Gold Vision یک سیستم منحصر به فرد است که از طریق آن می توان عمق اهداف مدفون در زیر زمین را با دقت بسیار بالا با استفاده از روشی خاص که شامل حرکت کاربر از “محل هدف تقریبی” و در دو حالت مختلف است، محاسبه کرد.

توجه: “محل هدف تقریبی” با استفاده از روش مربع سازی تعیین می شود، که شامل ترسیم مربع کوچک با هدف در مرکز آن، با جستجوی اولیه از طریق سیستم اسکن دوربرد چهار طرفه و تعیین یک خط فرضی در هر بار تعیین می شود.

۵ – سیستم یونی

سیستم جستجوی یونی بر اساس یک فناوری کاملاً جدید در ردیاب و شعاع زن Gold Vision  توسعه یافته است که اولین در نوع خود در فلزیاب ها است و نشان دهنده پیشرفت بزرگی نسبت به سیستم سنتی قبلی است. فناوری جدید امکان تشخیص دقیق‌تر میدان‌های یونی ناشی از اهداف فلزی مدفون در زیر زمین را فراهم می‌کند و از دریافت و پردازش دقیق سیگنال در دستگاه اطمینان می‌دهد.

میدان های یونی ناشی از اهداف بالقوه از طریق سنسور هوشمند جستجو می شود که یک کاوشگر جستجوی ویژه با فناوری جدید برای جستجوی دقیق است و در یک پورت مخصوص در قسمت جلوی واحد اصلی دستگاه نصب می شود. سنسور در بالا شامل LED هایی است که نور آنها با توجه به ماهیت هدف شناسایی شده تغییر رنگ می دهد.

۶ – سیستم بیونیک

سیستم بیونیک به روشی مشابه سیستم یونی کار می کند، اما با این تفاوت که در اینجا سیگنال های یونی از یک جسم فلزی خاص، به عنوان مثال از یک سکه طلا گرفته می شود، سپس جستجو به سمت گرفتن سیگنال های یونی مشابه اجسام فلزی مدفون می شود.

 

مشخصات ردیاب و شعاع زن Gold Vision

  • ساخت شرکت GeoGround آلمان
  • نوع پردازنده: ARM با فرکانس ۷۲  مگاهرتز
  • نوع حافظه SD با ظرفیت ۲ گیگابایت
  • صفحه نمایش LCD از نوع TFT
  • دارای نور پس زمینه برای کار در شب
  • صدا خروجی: اسپیکر و هدست
  • نوع جک ۳٫۵ میلی متر
  • باتری از نوع لیتیوم یون غیر قابل جابجایی
  • ظرفیت باتری: ۹۶۰۰ میلی آمپر
  • لیزر ۶۵۰ نانومتر / ۵ مگاوات
  • دارای لرزش هشدار
  • وزن: ۳۲۰۰ گرم

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *