سنگ دوربین در گنج یابی

سنگ دوربین در گنج یابی

سنگ دوربین در گنج یابی به سنگی اطلاق میشود که یک سوراخ روی آن وجود دارد و شما میتوانید از سوراخ محیط روبروی سنگ را مشاهده کنید. مورد استفاده از این نماد برای دو مورد بوده است. برای نشانه گذاری محل دفینه و برای نگهبانی و دیدن مسیر. این نماد یکی از نماد های متداول است که در ادامه به بررسی نظریه کارشناسان باستان شناسی میپردازیم.

سنگ دوربین در گنج یابی

نظرات مختلف در مورد تفسیر سنگ دوربین در گنج یابی

قابل جابجا بودن سنگ دوربین:

اگر نماد دوربین روی سنگی بود که قابل جابجایی نباشد باید از طریق سوراخ به داخل آن نگاه کنید. به طوری که صورت شما به سنگ نچسبد. حالا شما باید در حدود ۷۰ متری یک سنگ بزرگ و یا یک فرورفتگی ببینید. شما باید به سراغ محل مورد نظر بروید و در آنجا به کاوش بپردازید.

قبرستان

اگر شما از دوربین یا سوراخ روی سنگ یک قبرستان دیدید. معمولا در این حالت در حال اشاره به قبر اصلی قبرستان دارد و یا اشاره به محل قربانگاه و نذورات دارد. در هر صورت باید مورد بررسی قرار بگیرد.

اشاره به نماد دیگر

گاهی ممکن شما از داخل سوراخ نگاه کنید و دیگر قبر یا محل دفینه را نبینید. در این صورت سنگ دوربین به یک نماد ونشانه دیگر اشاره دارد که باید آن را از داخل سوراخ ببینید. سپس با مراجعه به محل نماد دوم به تفسیر آن بپردازید.

تشخیص سنگ دوربین در گنج یابی

قبل از هر چیزی به این نکته توجه کنید که هر سنگ سوراخی دوربین محسوب نمی شود و احتمال اینکه طبیعی بوده و یا فرسایش باعث شکل گیری شده باشد، وجود دارد. شما زمانی میتوانید بگویید سنگ مد نظر دوربین است که از سطح زمین کمی ارتفاع داشته باشد و اگر در دشت وسیع هست باید مشرف بر کل دشت باشد این نماد باید فضای دید رو تا حداقل ۱۰۰ متر داشته باشد یعنی شما بتوانید از داخل سوراخ حداقل ۱۰۰ متر را مشاهده کنید.

حالت قیف رو سوراخ باید داشته باشه یکطرف کوچکتر از اون جهت سوراخ باشد. زیرا باید جهت دید مشخص باشد. تا جهت دیدرو بشه فهمید که کدوم جهت سنگ باید ایستاد و نگاه کرد بیشتر این نماد اشاره به قبر داره که نگاه دوربین به تعدادی سنگچین میخوره یا تل کوچک برجسته که نهایت سه متر ارتفاع داشته باشه

جنس سنگهای دوربین دارای استقامت و ماندگاری بالا میباشد. سوراخ کاملا سیقلی و دربالاترین نقطه سنگ ایجاد شده باشد البته بستگی داره به چی و کجا اشاره میخواد بکنه خارج از این موارد سنگ شما سنگ دوربین در گنج یابی نیست و طبیعی است و یا در اثر فرسایش ایجاد شده است.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *