فلزیاب تصویری Jeohunter 3d

 

فلزیاب تصویری Jeohunter 3d

فلزیاب تصویری Jeohunter 3d : با استفاده از آخرین فناوری ها طراحی و تولید می شود. این سیستم پیشرفته ترین دستگاه های تصویری جهان برای جستجو فلزات گرانبها و تشخیص حفره های پنهان است. یک آشکارساز با نفوذ عمیق است. این سیستم از تمایز پیشرفته برای طبقه ‌بندی دقیق اهداف فلزی در چهار گروه طلا، غیرآهنی، فولاد و آهن استفاده می‌کند.

علاوه بر تشخیص و تجزیه و تحلیل دقیق اجسام فلزی، قادر به تشخیص حفره های زیرزمینی مانند غارها، زیرزمین ها، تونل ها، پناهگاه ها و گورها در زمان واقعی است. فلزیاب تصویری Jeohunter 3d پیشرفته ‌ترین سیستم تصویربرداری گرافیکی است که می‌تواند نمودارهای سیگنال دوبعدی اهداف شناسایی‌شده را در زمان واقعی ترسیم کند. ویژگی‌های جستجو و شناسایی چند منظوره به کاربر اجازه می‌دهد حتی در شرایط زمینی بسیار معدنی به راحتی جستجو کند.

فلزیاب تصویری Jeohunter 3d

کاربران حرفه ای و آماتور به طور یکسان از رابط کاربری دوستانه قدردانی خواهند کرد. برخلاف دیگر آشکارسازها، فلزیاب تصویری Jeohunter 3d دارای صفحه‌های جستجوی قابل درک آسان است. تجزیه و تحلیل کاملی از هدف مدفون قبل از حفاری ارائه می دهد. این سیستم عمق استثنایی، تفکیک کامل فلز و تجزیه و تحلیل دقیق عمق و اندازه هدف را فراهم می کند.عمق هدف را برای اهداف بزرگ و کوچک به سانتی متر به کاربر نمایش می دهد.

دیسک یا کویل های فلزیاب تصویری Jeohunter 3d

این سیستم دارای ۳ کویل جستجوی مختلف است. کویل جستجوی عمیق ۱۰۰ در ۶۰ سانتی متر (۲۴ اینچ در ۳۹ اینچ) برای فلزاتی که برای مدت طولانی در زیر زمین بوده اند و یک میدان مغناطیسی (اکسیداسیون) در اطراف خود ایجاد کرده اند ایده آل است. کویل جستجوی عمومی ۳۶ × ۴۴ سانتی متر (۱۴ اینچ × ۱۷ اینچ) برای استفاده عمومی است. در نهایت، کویل جستجوی کوچک ۲۱ x 31.5 سانتی متر (۸٫۵ اینچ x 12 اینچ) برای سکه ها و برای استفاده در فضاهای بسته مانند زیرزمین ایده آل است.

 

تشخیص فلز و حفره با گرافیک سه بعدی

کویل جستجوی عمیق ۱۰۰ در ۶۰ سانتی متر (۲۴ در ۳۹ اینچ) به طور خاص برای مکان یابی اهدافی طراحی شده است که در عمق زیاد مدفون شده اند. با این دیسک می توانید مناطق بزرگ تری را پوشش داده و اهداف عمیق تری را شناسایی کنید. کویل جستجوی عمیق با نادیده گرفتن زباله های فلزی کوچک مانند زبانه های کششی و میخ ها، استفاده آسان و عملی را ارائه می دهد.

این دیسک شما را قادر می سازد حتی در شرایط زمینی با مواد معدنی بسیار عالی به نتایج عالی برسید. تمایز کامل فلز چیزی است که این سیم پیچ را از سایر کویل های جستجوی بزرگ متفاوت می کند. فلزات را در چهار گروه طلا، غیرآهنی، آهنی و فولاد متمایز می کند. این سیستم می تواند مقدار درصد دو فلز را که در مجاورت یکدیگر قرار دارند ارائه دهد. درست مانند فلزات، شما همچنین می توانید حفره ها را به راحتی با کویل جستجوی عمیق تشخیص دهید. لذت تشخیص بصری اهداف را با ویژگی منحصر به فرد سه بعدی تجربه کنید.

 

تفکیک کامل فلزات و تجزیه و تحلیل عمق در فلزیاب تصویری Jeohunter 3d

دارای سیستم سه بعدی برای جستجوهای عمیق و یک سیستم LED بسیار کاربردی برای بازیابی کم عمق است. با سیستم LED، می توانید به طور موثر در مناطقی که نمی توانید از سیم پیچ های جستجوی عمیق یا عمومی استفاده کنید، جستجو کنید. از سیم پیچ جستجوی کوچک برای جستجوی مناطقی مانند دیوارها و تپه ها و برای یافتن سکه ها و اهداف کم عمق استفاده کنید. این سیستم همچنین دارای تفکیک فلز است که بزرگترین دستیار شما در جستجوهای شما خواهد بود. صفحه نمایش LED به راحتی روی دسته جوی استیک قطب کویل جستجوی کوچک قرار دارد.

سیگنال های حفره ای را در سمت چپ صفحه نمایش LED و سیگنال های فلزی را در سمت راست مشاهده خواهید کرد. به غیر از LED ها، دو رنگ مختلف به کاربر اجازه می دهد تا اهداف را به راحتی در انواع محیط ها تشخیص دهد. این سیستم الکترونیکی سریع و کاربردی، غیرآهنی، تبعیض آهن و فولاد با سیستم اثبات شده بیشتر کشف کنید. این سیستم موثرترین انتخاب برای مکان یابی اشیاء پنهان بسیار عمیق و اهداف کم عمق است.

فلزیاب تصویری Jeohunter 3d

وسایل جعبه فلزیاب تصویری Jeohunter 3d

۱- دستگاه فلزیاب تصویری Jeohunter 3d

۲- دیسک ۴۴ سانتی متر

۳- دیسک ۲۱ سانتی متر

۴- كيف چرم حمل فلزیاب

۵- شارژر

۶- شارژر فندکی

۷- باتری دستگاه

۸- هدفون

۹- دفترچه راهنما

۱۰- کیف حمل دیسک

۱۱- دیسک ۱ متری

۱۲- کیف حمل دستگاه

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

 

 

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *