فلزیاب نقطه زن اسپکترا V3i

فلزیاب نقطه زن اسپکترا V3i وایتس امریکا

شرکت وایتس امریکا یکی از بهترین محصولات خود را با نام فلزیاب نقطه زن اسپکترا V3i را به بازار ارائه کرده است. این فلزیاب در بین جویندگان طلا و کاوشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. در ساخت این فلزیاب از سیستم VLF استفاده شده است و میتوان این فلزیاب را در گروه فلزیاب های VLF جزء بهترین ها قرار داد.

این فلزیاب امریکایی دارای مزایا و ویژگی های فراوانی است که ما به بررسی برخی از آنها میپردازیم. یکی از این ویژگی ها صفحه نمایش استفاده شده در این فلزیاب است. این صفحه نمایش به صورت رنگی و با کیفیت HD میباشد. در زمان کاوش اپراتور میتواند به راحتی و با وضوح بالا اشیا کشف شده را در صفحه نمایش ببیند.

یکی از مزیت های فلزیاب نقطه زن اسپکترا V3i که این فلزیاب را نسبت به مابقی محصولات این شرکت متمایز کرده نوع طراحی این فلزیاب میباشد.  طراحی ارگونامیک این فلزیاب باعث شده تا در زمان کار با این فلزیاب کاربر احساس راحتی کند و بدون خستگی به کاوش بپردازد.

فلزیاب نقطه زن اسپکترا V3i

لوپ استفده شده در این فلزیاب از نوع ضد آب میباشد. اندازه این لوپ ۴۵ سانتی متر است. شما با این فلزیاب میتوانید تا عمق یک متر و هشتاد سانتی متر به کاوش بپردازید.

کار با فلزیاب نقطه زن اسپکترا V3i وایتس

کار با این فلزیاب بسیار ساده است. شرکت وایتس تنظیمات این فلزیاب اسپکترا را طوری طراحی کرده است که هر کاربری حتی مبتدی نیز بتواند به راحی به کاوش بپردازد. کافی است شما این فلزیاب را روشن کنید و با فشار یک دکمه فلزیاب شما بالانس میشود. اما برای اپراتور های حرفه ایی بالانس و تنظیمات فوق العاده برای کار با دستگاه قرار داده شده است.

در تنظیمات این فلزیاب برای افراد حرفه ایی تنظیماتی مانند: میزان حساسیت دستگاه، بالانس زمین، عمق کاوش، مد جستجو، تفکیک فلزات و… وجود دارد. که بسته به نوع زمین و شرایط کاری میتوان را دستگاه تنظیم نمود.

باتری استفاده شده در فلزیاب نقطه زن اسپکترا V3i وایتس از نوع قابل شارژ میباشد. این باتری با هر بار شارژمیتواند تا ۸ ساعت به صورت مداوم کار کند. در منو این فلزیاب گزینه انتخاب زبان نیز فعال است. این فلزیاب از زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی، ترکی و اسپانیایی پشتیبانی میکند.

 

ویژگی ها و مشخصات فلزیاب نقطه زن اسپکترا V3i

  • سیستم جستجو VLF
  • عمق کاوش ۱/۸۰ متر
  • دیسک ضد آب
  • استفاده از فرکانس بهینه شده برای جستجو بهتر
  • نور پس زمینه قابل تنظیم
  • دارای ۹ برنامه جستجو از پیش تعیین شده
  • صفحه نمایش رنگی با وضوح HD
  • پشتیبانی از ۸ زیان زنده دنیا
  • منو و تنظیمات پیچیده برای افراد حرفه ایی
  • قابلیت اسکن هدف
  • نرم افزار اختصاصی

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *