پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری

پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری

امروز در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به فلزیاب های تصویری علاقه دارید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بهتراست قبل از معرفی پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری ابتدا گنج یاب و فلزیاب تصویری و نحوه کار انها صحبت کنیم و سپس به معرفی دستگاه گنج یاب تصویری بپردازیم. فلزیاب های تصویری به آن دسته از فلزیاب هایی گفته میشود که اطلاعات دریافتی از زمین را بر روی گوشی، تبلت، لپ تاب یا مانیتور همراه دستگاه به صورت گراف های رنگی نمایش میدهند.

این اطلاعات در چند طیف رنگی به اپراتور نمایش داده میشوند. که هر رنگ معنی و مفهوم خاصی دارد. شما با استفاده از برنامه آنالیز که در دستگاه ممکن است فرق کند، میتوانید عمق هدف، با ارزش یا بی ارزش بودن هدف، حفره و اتاقک را مشخص نمایید.

پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری

 

نحوه کار دستگاه گنج یاب تصویری

این فلزیاب های تصویری که به نام مگنومتر هم شناخته میشوند. با سنسور هایی که در این فلزیاب ها تعبیه شده است. میدان مغناطیسی که فلز یا فضای خالی ایجاد کرده است را شناسایی میکنند. و با توجه به نرم افزار آنالیز به کار رفته در دستگاه طیف رنگی را نمایش میدهند.

معرفی پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری

معمولا وقتی از پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری صحبت میشود باید به سراغ محصولات شرکت okm آلمان رفت. این شرکت آلمانی یکی از بزرگترین و پیشگامان تولید سنسور و دستگاه های تصویری در دنیا میباشد. از جمله این محصولات میتوان به: okm EXP6000 pro plus ، okm 4500 اشاره کرد.

یکی از مهمترین مزیت های این فلزیاب ها مشخص کردن نوع فلز و عمق دقیق هدف است. در واقع دستگاه های گنج یاب تصویری شرکت OKM یکی از دقیق ترین فلزیاب های تصویری میباشد.

از معایب این فلزیاب میتوان به قیمت بالای این فلزیاب ها اشاره کرد. شما برای خرید این فلزیاب ها باید هزینه میلیاردی پرداخت کنید.

پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری Turboo 20000

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های تصویری که عملکرد فوق العاده دارد فلزیاب تصویری turboo 20000 است. این فلزیاب  تصویری محصول شرکت فلزیاب غرب میباشد. که با یکسال گارانتی به مشتریان ارائه میشود.

از جمله مزیت ها و ویژگی های این فلزیاب تصویری میتوان به قدرت عمق زنی بالا، تفکیک فلزات بی ارزش از با ارزش اشاره کرد. شما با استفاده از این فلزیاب میتوانید انواع حرفه ها، اتاقکها، تونل ها و انواع فلزات را شناسایی کنید.

یکی از دلایلی که این فلزیاب را در رده پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری قرار داده است دو کاره بودن این فلزیاب است. شما با استفاده از این دستگاه فلزیاب تصویری هم به صورت لایو از زمین تصویر بگیرد و هم با استفاده از سوپر سنسور میتواند از زمین اسکن یا تصویر گرفته و به آنالیز آن بپردازید.

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *