فلزیاب نقطه زن Golden Mask 6

 

 فلزیاب نقطه زن Golden Mask 6

اولین فلزیاب با ۳ فرکانس که توسط شرکت فلزیاب گلدن ماسک طراحی شده است و با نام فلزیاب نقطه زن Golden Mask 6 به بازار ارائه شده است. این فلزیاب با نام اختصاری GM6 شناخته میشود. در ساخت این فلزیاب تقویت کننده عملیاتی نسل جدید Etrim استفاده شده است که با ورودی های فیلتر شده EMI/RFI برای حداکثر پایداری و عمق تشخیص زیاد ساخته شده است.

این فناوری منحصر به ‌فرد امکان عمق بیشتر و سرعت بازیابی سریعتر را به طور همزمان فراهم می‌کند. ۳ فرکانس کاری – ۵، ۱۵ و ۳۰ کیلوهرتز، این فلزیاب را به یک ردیاب همه کاره واقعی تبدیل می کند. شما قادر خواهید بود با یک دستگاه به طور کارآمد آثار، سکه ها و قطعات طلا را شناسایی کنید.

جعبه کنترل در برابر باران مقاوم است، بنابراین اگر بیرون در هوای مربوط هستید نگران نباشید. فلزیاب نقطه زن Golden Mask 6 دارای یک سیستم منوی ۳ سطحی با برنامه های از پیش تعیین شده کارخانه ای قابل تغییر توسط کاربر است که استفاده از آشکارساز را حتی برای مبتدیان کاملاً لذت بخش و آسان می کند.

 فلزیاب نقطه زن Golden Mask 6

مشخصات فلزیاب نقطه زن Golden Mask 6

  • مدل: GM6
  • فرکانس: ۵، ۱۵ و ۳۰ کیلوهرتز
  • بالانس زمین: دستی و کاملاً خودکار
  • کنترل ها: سیستم منوی ۳ سطحی با ۴ پیش تنظیم کارخانه (قابل تغییر توسط کاربر)
  • حالت جستجو: حرکت، یک رنگ تمام فلزی، دو رنگ، یک تن با تفکیک
  • کویل های مورد استفاده: Multi-Frequency Double D
  • باتری: باتری های قابل شارژ ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی NiMH
  • عمر باتری: حداقل ۱۰ ساعت با PowerBox روی High تنظیم شده است
  • هدفون بی سیم: بله، گنجانده شده است
  • فیش هدفون: ۶٫۳۵ میلی متر – ۱/۴ اینچ
  • وزن: ۱٫۴ کیلوگرم با کویل جستجوی ۹٫۵ اینچی

 ویژگی های  فلزیاب نقطه زن Golden Mask 6

فلزیاب نقطه زن Golden Mask 6 یک فلزیاب بسیار پیشرفته است که برای گنج یاب های حرفه ای و ردیاب های جدی طراحی شده است. این دستگاه که با فناوری پیشرفته و عملکرد عالی ساخته شده است، قابلیت های استثنایی برای تشخیص اجسام فلزی مدفون در عمق با دقت و دقت ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های برجسته Golden Mask 6 توانایی آن در عملکرد در فرکانس های مختلف است که تطبیق پذیری در شناسایی انواع مختلف اهداف را فراهم می کند. با محدوده فرکانس خود بین ۵ کیلوهرتز و ۱۸ کیلوهرتز، می تواند به طور موثر طیف وسیعی از اشیاء، از سکه های کوچک و جواهرات گرفته تا مصنوعات و آثار بزرگتر را تشخیص دهد.

این آشکارساز مجهز به یک سیم پیچ جست و جوی ۹٫۵ اینچی Fighter S با کیفیت بالا است که نقش مهمی در گرفتن سیگنال از اجسام فلزی در زیر زمین دارد. سیم پیچ جستجو با دقت طراحی شده است تا از پوشش زمین بهینه اطمینان حاصل کند و در عین حال حساسیت به کوچکترین اهداف را نیز حفظ کند. ساختار ناهموار و طراحی ضد آب آن امکان جستجو در زمین های مختلف از جمله مزارع، سواحل و آب های کم عمق را فراهم می کند.

فلزیاب نقطه زن Golden Mask 6 از ویژگی‌های پیشرفته تشخیص و شناسایی هدف استفاده می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که بین اهداف ارزشمند و سطل زباله‌های رایج تمایز قائل شوند. این قابلیت به کاربران کمک می کند تا با تمرکز بر اهدافی که احتمال ارزشمندی بیشتری دارند، مانند طلا، نقره و سایر فلزات گرانبها، در زمان خود صرفه جویی کنند.

این فلزیاب همچنین تنظیمات قابل تنظیم مختلفی از جمله حساسیت، سطوح تشخیص و صداهای صوتی را ارائه می دهد. این تنظیمات قابل تنظیم، کاربران را قادر می‌سازد تا آشکارساز را مطابق با اولویت‌ها و شرایط جستجوی خاص خود تنظیم کنند. علاوه بر این، دارای یک حالت دقیق است که امکان مکان یابی دقیق هدف را فراهم می کند و حفاری دقیق و بازیابی موارد شناسایی شده را تضمین می کند.

کنترل پنل بهبود یافته GM 6 تصویری و کاربرپسند است و دارای یک صفحه LCD شفاف است که اطلاعات مهمی در مورد هدف شناسایی شده مانند عمق هدف و شناسایی ارائه می دهد. طراحی ارگونومیک آشکارساز، جابجایی راحت در طول جلسات جستجوی طولانی را تضمین می کند و خستگی را برای کاربر کاهش می دهد.

فلزیاب نقطه زن Golden Mask 6  با ویژگی های پیشرفته، ساختار مستحکم و عملکرد استثنایی، ابزاری قابل اعتماد و قدرتمند برای علاقه مندان جدی به فلزیابی است که به دنبال یافته های با کیفیت بالا و شناسایی هدف قابل اعتماد هستند.

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *