فلزیاب نقطه زن sdc 2300 ماینلب

فلزیاب نقطه زن sdc 2300 ماینلب

فلزیاب نقطه زن sdc 2300 ماینلب یکی از دستگاه فلزیاب با سیستم کار vlf میباشد. این فلزیاب کاملا ضد آب میباشد و به راحتی میتوان از این فلزیاب در مناطق مرطوب، زیر باران و جتی در آب استفاده نمود. شرکت فلزیاب ماینلب در ساخت این فلزیاب از تکنولوژی MPF استفاده کرده است که در ادامه با آن بیشتر آشنا میشوید.

فلزیاب نقطه زن sdc 2300 ماینلب

امکانات فلزیاب نقطه زن sdc 2300 ماینلب

تکنولوژی MPF

فناوری MPF (Multi Period Fast) سوئیچینگ القایی پالس بسیار سریع بین سیگنال‌های آشکارساز انتقال (Tx) و دریافت (Rx) را شامل می‌شود. بنابراین حداقل سیگنال ارسال باقیمانده در طول چرخه دریافت وجود دارد، که امکان تشخیص طلای بسیار کوچک را فراهم می کند.

طراحی با کیفیت

پلت فرم مکانیکی SDC 2300 مطابق با استانداردهای نظامی طراحی و آزمایش شده است. کارشناسان تحقیق و توسعه شرکت ماینلب مواد با کیفیت بالا را انتخاب کرده اند و اطمینان حاصل کرده اند که کار با فلزیاب نقطه زن sdc 2300 ماینلب برای هر فردی چه مبتدی و یا حرفه ایی آسان است.

قابلیت تاشو

به اندازه کوچک قابل حمل، ۸٫۵ اینچ (۲۱۶ میلی متر) در ۱۵٫۷ اینچ (۴۰۰ میلی متر) تا می شود. برای چمدان های دستی و بیشتر کوله پشتی ها مناسب است.

قابلیت ضد آب

کاملاً تا عمق ۱۰ اینچ (۳ متر) برای تشخیص بستر رودخانه ها و خطوط ساحلی، به شما امکان می دهد به راحتی از خشکی به آب منتقل شوید.

مقاوم و بدون مونتاژ

ساخت و ساز درجه نظامی طراحی شده در فلزیاب نقطه زن sdc 2300 ماینلب و همچنین برای عملکرد در سخت ترین شرایط این فلزیاب به صورت یک تکه طراحی شده است.

حساس بیشتر

SDC 2300 به طلای کوچک پراکنده شده در زمین های به شدت معدنی بسیار حساس است. این طلا اغلب توسط کاوشگران با هر دو آشکارساز VLF و PI به دلیل شرایط سخت زمین و اندازه طلای خوب نادیده گرفته می شود. اکنون می توانید طلای کوچک گم شده را در مناطقی که قبلاً جستجو کرده اید شناسایی کنید. این یافته‌های کوچک طلا می‌توانند راه را به تکه‌های جدید و ذخایر طلای بزرگ‌تر هدایت کنند.

پاسخ به هدف دیداری و صوتی

ردیاب طلا SDC 2300 شامل نشانگرهای تصویری LED و صداهای صوتی برای شناسایی اندازه و نزدیکی هدف است. آشکارساز یک صدای آرام/کم برای نشان دادن یک هدف کوچک یا عمیق تولید می کند، یا یک صدای بلند/بلند برای نشان دادن هدف بزرگ یا کم عمق تولید می کند.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *