فلزیاب ۴ کاره Infinity Max Pro

فلزیاب ۴ کاره Infinity Max Pro

یکی از قدرتمند ترین فلزیاب های موجود در بازار با نام فلزیاب ۴ کاره Infinity Max Pro میباشد. انواع کاربردهای فلزیاب از جمله کشف گنج های عمیق، جستجوی طلا، حفره های زیرزمینی و تونل ها را پوشش می دهد. این فلزیاب یک سیستم ۴ کاره میباشد که شامل: ردیاب، اسکنر، لایو اسکن و نقطه زن.

شرکت Mega Detection از طریق Infinity Max Pro یک فلزیاب چند سیستمی کاربردی و چند منظوره و اسکنر زمینی سه بعدی با ۱۲ سیستم جستجو ارائه می دهد که راه حل های یکپارچه و چندگانه را برای دسته های مختلف گنج یاب حرفه ای، جویندگان گنج باستان شناسی و حتی اکتشاف مواد معدنی ارائه می دهد.

فلزیاب ۴ کاره Infinity Max Pro تمام فناوری‌های تشخیص فلز را در یک دستگاه از طریق مجموعه کاملی از پروب‌ها و حسگرها و سیم پیچ‌ها که شامل فناوری‌های جستجوی کاملاً جدید با یک برنامه نرم‌افزاری چندزبانه مدرن و پیشرفته است که تجربه‌ای روان و آسان را در هنگام انتخاب جستجوی مختلف در اختیار کاربر قرار می‌دهد، ادغام می‌کند. سیستم ها و تنظیم تنظیمات آنها و تماشای نمایش بصری همه سیستم های جستجو از طریق صفحه نمایش دستگاه یا از طریق برنامه Multi Visual Analyzer در هر تبلت اندرویدی امکان پذیر است.

فلزیاب 4 کاره Infinity Max Pro

ویژگی های فلزیاب ۴ کاره Infinity Max Pro

دارای ۴ سیستم ردیاب و شعاع زن، اسکنر، لایو اسکن، نقطه زن بوقی.

۱۲ سیستم جستجو که شامل تمام فناوری‌های تشخیص فلز با آخرین پیشرفت‌ها می‌شود.

کاوشگرها و ابزارهای قدرتمند تشخیص شامل: IMTU، VST، MGS و کویل‌های جستجوی PS50، PS36، PS28

طراحی ارگونومیک مدرن که وزن سبک و زیبایی ظاهر و مناسب بودن را برای مدت طولانی ترکیب می‌کند. استفاده واقعی در زمینه های جستجو و ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، که تجربه کاربری راحت را برای کاربر فراهم می کند.

فناوری جدید و قدرتمند اسکن زمین سه بعدی از طریق پروب اسکنر MGS  که نتایج دقیق تری را از طریق پوشش بزرگتر و تجسم داده های اسکن روی صفحه دستگاه یا تبلت نمایش می دهد.

برنامه Multi Visual Analyzer یک برنامه تجسم و تحلیل سه بعدی چندزبانه قدرتمند است که برای نمایش تجسم سه بعدی داده های اسکن به صورت گرافیک سه بعدی چند رنگ با ابزارهایی که به جستجوگر کمک می کند اطلاعات دقیق در مورد اهداف مانند نوع، موقعیت و عمق را بداند.

ردیاب و شعاع زن دوربرد پیشرفته با عملکرد تشخیص بهبودیافته، محدوده کاوش تا ۳۰۰۰ متر و عمق کاوش که به ۵۰ متر می رسد.

سیستم القای پالس از طریق سیم پیچ جست و جوی بزرگ PS50 با فناوری بهبود یافته برای دسترسی به عمق بیشتر اهداف فلزی مدفون و طلا

سیستم تشخیص هوشمند با دو حالت از طریق کویل های جستجوی PS36 و PS28 برای یافتن کوچکترین اجسام فلزی مانند سکه ها، آثار کوچک و ریزترین قطعات طلا.

شناسایی انواع مختلف هدف از جمله حفره ها مانند غارها، تونل ها، اتاقک ها و فلزات مختلف را تعیین و مکان یابی کند. انواعی مانند طلا، نقره، مس و غیره.

یک صفحه نمایش LCD رنگی با کیفیت بالا با اندازه نسبتا بزرگ (۵ اینچ) که تنظیم آسان تنظیمات، خواندن اعداد را به وضوح و دیدن نتایج را به راحتی تضمین می کند.

برنامه مدرن و آسان برای استفاده در ۱۲ زبان بین المللی، با در نظر گرفتن آخرین پیشرفت ها در زمینه تجربه کاربر، امکان تنظیم آسان تنظیمات جستجو، انتخاب سیستم های جستجو و برنامه های جستجو، تنظیم فاصله و عمق، و مشاهده نتایج به صورت بصری را فراهم می کند.

فلزیاب ۴ کاره Infinity Max Pro  از طریق یک باتری لیتیوم پلیمری خارجی که در یک جعبه طراحی متمایز قرار دارد کار می کند، باتری را می توان دوباره شارژ کرد و مدت زمان طولانی کارکرد را تضمین کرد.

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *