فلزیاب ۶ کاره Cobra GX 8000

فلزیاب ۶ کاره Cobra GX 8000

برای اولین بار فلزیاب ۶ کاره Cobra GX 8000 با شش سیستم جستجو با فناوری‌های تشخیص مختلف را شامل می‌شود که همه ابزارها و عملکردها را برای برنامه‌ها و وظایف مختلف مرتبط با فعالیت‌های جستجوی گنج و فلزیابی برای جستجوگران ارائه می‌دهد.

فلزیاب ۶ کاره Cobra GX 8000 قدرتمندترین فناوری آلمانی شرکت Geo Ground مستقر در آلمان را برای فلزیابی و اکتشاف طلا در جهان با عملکرد بالا و نتایج دقیق و تجهیزات قابل اعتماد در خود جای داده است.

 

فلزیاب 6 کاره Cobra GX 8000

سیستم های جستجو فلزیاب ۶ کاره Cobra GX 8000

۱ – دور برد تک نفره

این حالت جستجو برای استفاده فقط توسط یک نفر با استفاده از یک جفت دستگیره مسی با آنتن های مسی در جلو و نگه داشتن دسته ها در دست چپ و راست در نظر گرفته شده است.

هر دسته در انتها دارای یک پورت یا دوشاخه است که از طریق کابل های مارپیچی به یک واحد پیوند متصل می شود و این واحد در انتها با یک کابل کوتاه با یک واحد Long Range که حاوی یک صفحه نمایش کوچک برای نمایش اطلاعات مختلف جایی که این واحد همچنان داده ها را از واحد ژنراتور فرکانس زمینی (که در شروع کار در زمین کاشته شده) دریافت می کند، که از طریق یک کابل حاوی به واحد اصلی دستگاه متصل می شود. دو قطعه در انتها، مشکی و قرمز به دوشاخه های مربوطه در جلوی واحد اصلی متصل می شوند.

این سیستم هنگام جستجو در مناطق باز بزرگ و زمانی که مکان یک هدف بالقوه را نمی دانید مفید است، این سیستم توسط کاوشگر برای محدود کردن جستجوی اهداف مدفون استفاده می شود.

از این دستگاه می توان برای جستجوی دفن های باستانی و گنجینه های طلایی در یک زمین بزرگ و بزرگ در شعاع ۲۰۰۰ متری استفاده کرد و می تواند به اعماق ۵۰ متری زیر زمین برسد.

کاربر می تواند نوع فلز مورد نظر خود را از بین ۱۲ برنامه جستجو برای انواع فلزات از جمله فلزات آهنی و غیر آهنی انتخاب کند:

گنج طلا، سنگ معدن طلا، رگه های طلا، نقره، برنز، مس، الماس، سنگ های قیمتی، پلاتین، آهن، حفره، حالت آزاد

با این تنظیمات کاربر می تواند نوع خاک را از بین گزینه های موجود برای نتایج دقیق تر انتخاب کند:

سنگی،  سنگی،  شنی، معمولی، مرطوب، معدنی بالا، کم معدنی.

 

۲ – دور برد دو نفره

این حالت جستجو برای استفاده همزمان توسط دو نفر با استفاده از مجموعه ای از دستگیره های مسی در نظر گرفته شده است که در انتهای آن دو سیم مسی برای هر فرد وجود دارد که در آن یک نفر دستگیره هایی را که در انتها پورت هایی برای اتصال به واحد پیوند دارند نگه می دارد. که از طریق کابل با واحد Long Range وصل می شود و دسته دیگر فاقد پورت هایی است که توسط شخص دوم مقابل نگه داشته شده و انتهای سیم ها در هر طرف به هم متصل می شوند.

 

۳ – فرکانس دستی

تیمی از مهندسان متخصص این فناوری را برای فلزیاب ۶ کاره Cobra GX 8000 توسعه داده اند. اصل آن انتخاب یک فرکانس خاص به صورت دستی است که متناسب با نیازهای کاربر باشد، زیرا طبق آمار طولانی انجام شده توسط جستجوگران گنج. نیاز دائمی به این تکنیک وجود داشت که کاربر را قادر می سازد تا جستجوی هر فلزی را که می خواهد جستجو کند، سفارشی کند.

این سیستم سوم به صورت یک گزینه فرعی در سیستم جستجوی دوربرد موجود است و می تواند پس از انتخاب سیستم دوربرد چه در سیستم های جستجوی تکی یا دوگانه انتخاب شود و سپس فلز را انتخاب کرده و به جستجو بپردازید.

 

۴ – سیستم یونی

سیستم یون مبتنی بر تشخیص جریان های یون فعال در محیط کاربر برای فواصل تا ۸۰ متر است، جایی که سنسور یون را در جلوی واحد سیستم های یونی نصب می کند.

دستگاه یک نشانگر بصری را به شکل یک نوار پیشرفت نشان می دهد که قدرت سیگنال یونی را نشان می دهد، یک نشانگر صعودی که در آن هنگام نزدیک شدن بیشتر به هدف، قدرت سیگنال افزایش می یابد و با صدای صوتی همراه است که هنگام هدف تشدید می شود.

هنگام استفاده از این سیستم، دستگاه به دنبال سیگنال‌های یونی می‌گردد که از اهداف فلزی مدفون طولانی‌مدت مانند گنج قدیمی یا سلاح‌های قدیمی می‌آیند.

 

۵- سیستم یونی

سیستم Ionic مبتنی بر تشخیص میدان‌های یونی و مغناطیسی در اطراف کاربر برای فواصل تا حدود ۱۲۰ متر است که در آن سنسور از سیستم سنسور یونی در جلوی واحد سیستم‌های یونی استفاده می‌کند.

سیستم یونی تشعشعات یونیزان (یون های جذب شده) اجسام فلزی یا طلایی مدفون را اندازه گیری می کند. این روش تشخیص تنها می تواند مصنوعات و گنجینه های طلایی مدفون شده را پیدا کند.

در صورت سیگنال بسته، یک نشانگر بر روی صفحه نمایش واحد سیستم های یونی ظاهر می شود.

با افزایش قدرت سیگنال یا نزدیکتر شدن به هدف، نشانگر افزایش می یابد. همراه با یک هشدار صوتی تدریجی. قدرت سیگنال افزایش می یابد.

 

۶ – سیستم بیونیک

سیستم بیونیک یکی از سیستم های منحصر به فرد و پیشرفته در زمینه تشخیص سیگنال های یونی و مغناطیسی است که ما را در این جهان احاطه کرده است. این برای گرفتن میدان ها از اشیاء مدفون در زیر زمین ساخته شده است.

سیستم Bionic بر گرفتن میدانی از یک جسم و شروع به جستجوی جسم دیگری است که همان میدان یونی را در منطقه اطراف ما دارد. به عبارت دیگر، دستگاه را می توان به یک جسم خاص ساخته شده از فلز هدایت کرد. سپس ناحیه اطراف ما را برای هر سیگنالی جستجو کنید که دارای میدان یونی مشابه با جسم قبلی است که به معنای همان فلز است.

این سیستم می تواند تا فاصله ۴۰ متری را طی کند و از حسگر ویژه ای به نام Bionic Sensor استفاده می کند.

 

در طی فرآیند تشخیص، سیستم Bionic با انرژی زیستی بدن اپراتور برای تجزیه و تحلیل حداقل تغییرات در مواد هدف تعامل دارد. فلزیاب ۶ کاره Cobra GX 8000 میتواند تقریباً تمام اجسام طلا را در زیر زمین پیدا کند. صرف نظر از قدمت طلا، از سیستم بیوانرژی می توان برای یافتن طلای تازه دفن شده، طلای دیر مدفون و همچنین مصنوعات طلایی که دفن نشده اند استفاده کرد.

 

مشخصات فلزیاب ۶ کاره Cobra GX 8000

واحد اصلی

-۵ اینچ صفحه نمایش تمام رنگی ۸۰۰×۴۸۰ پیکسل

– میکروکنترلر ۱۲۸ مگاهرتز

-سیستم های فرکانس مولکولی ۰-۲۵ کیلوهرتز

-۵ سیستم جستجوی مختلف (یونی، یونی، بیونیک، lrl دوگانه، تک lrl)

-انتقال داده بی سیم

-چند زبانه پشتیبانی

– ولتاژ عملیاتی ۵ ولت

– ویژگی انتخاب نوع خاک، فاصله و عمق

جعبه بیونیک

– ۳ حالت مختلف (یونی، یونی، بیونیک)

– مقیاس ۰ – ۱۰۰۰ uT

– ولتاژ کاری ۵ ولت

– صفحه نمایش تمام رنگی ۲٫۴ اینچی

– سیستم تشخیص مغناطیسی و یونی

جعبه LRL

– سیستم های فرکانس مولکولی ۰-۲۵ khz

– ولتاژ کاری ۵ ولت

– اتصال بی سیم با واحد اصلی

– صفحه نمایش اولد

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *