نماد تمساح در گنج یابی

نماد تمساح در گنج یابی

نماد تمساح در گنج یابی یکی از نشانه های بسیار نادر در دفینه یابی میباشد که به ندرت دیده شده است. یکی از مهمترین ویژگی های این حیوان شکار با دقت و صبر و حوصله زیاد است. همین ویژگی در زمان جستجو برای دفینه این حیوان باید اعمال کرد. شما باید با حوصله تمامی موارد را بررسی کنید تا بتوانید به نتیجه برسید.

در برخی موارد این نماد نشانه گنج یا دفینه نیست، در برخی موارد دیده شده است که از این نماد برای گول زدن استفاده شده است. حتما به این نکته توجه کنید که این نماد در گنج یابی دارای تله است پس در زمان برخورد با این نماد احتیاط کنید تا دچار آسیب و یا مشکلات دیگر نشوید.

این نماد معمولا همراه با یک نماد دیگر همراه است و به تنهایی مورد استفاده قرار نمیگیرد. پس در زمان برخورد با این نماد حتما منطقه را به خوبی جستجو کنید تا نماد دیگر را پیدا کنید.

 

نماد تمساح در گنج یابی

تفسیر نماد تمساح در گنج یابی

اگر در اطراف نماد تمساح چشمه یا رودخانه مشاهده کردید این احتمال وجود دارد که دفینه  در داخل آب باشد. شما باید به سراغ چشمه یا رودخانه بروید که در این صورت شما با گزینه روبرو هستید. اول دفینه در داخل آب قرار دارد و شما باید داخل آب را جستجو کنید. دوم اینکه شما با یک نماد دیگر مواجه میشوید که باید به تفسیر آن نماد بپردازید و مسیر را ادامه بدهید.

ممکن است شما در زمان دیدن نماد تمساح در گنج یابی با رودخانه و چشمه مواجه نشوید شما در این حالت باید در امتداد نگاه تمساح به جستجو بپردازید. در این حالت شما با یک تپه مواجه میشوید. دفینه در تپه قرار دارد اما دسترسی به ان بسیار مشکل است و قطعا شما با تله مواجه هستید.

اگر نماد تمساح به صورتی بود که سر تمساح بر روی یک تخته سنگ بود در جهت نگاه تمساح به دنبال نماد دیگر باشید. ممکن است با یک جوغن هم مواجه شوید. برخی از کارشناسان معتقدند در این جالت ممکن است شما در اطراف نماد یک چاه داشته باشید که دفینه در داخل چاه قرار دارد.

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

 

 

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *