نماد ردپا در گنج یابی

نماد ردپا در گنج یابی

نماد ردپا در گنج یابی : در تفسیر نماد ردپا حتما باید به این نکته توجه کنید که شکل ظاهر این نماد کامل باشد. مثلا انگشتان پا به صورت کامل باشد یا به صورت برجسته و یا به صورت تو رفتگی. این نماد از نماد هایی است که در بین نماد ها کمتر دیده میشود. حتما به این نکته توجه کنید که نماد ردپا را نباید با نماد کفش در گنج یابی اشتباه گرفت.

در تفسیر نماد ردپا در گنج یابی باید به این نکته توجه کنید که این نماد در کجا و به چه حالتی قرار دارد زیرا در هر مکان و حالتی دارای تفسیر مختلفی است.

نماد ردپا در گنج یابی
نماد ردپا در گنج یابی

تفسیر علامت ردپا در دفینه یابی

اگر نماد رد پا شما به صورت فرو رفته باشد به عمق خاک اشاره میکند. ولی اگر به صورت برجسته باشد اشاره به سطح خاک و محیط اطراف دارد.

اگر ردپا  به صورت برجسته باشد و همراه یک جوعن باشد اشاره به یک اتاقک در داخل خاک اشاره میکند.

گاهی در کنار نماد رد پا در گنج یابی یک جوعن مخروطی دیده میشود که نشانه یک چاه میباشد.

نشان ردپا در غار اگر در سقف باشد و ردپای راست هم باشد به معنی خطر در ادامه می باشد و قطعا در ادامه مسیر یک تله وجود دارد.

اگر ردپای چپ باشه و درسمت راستش یه جوغن باشه این مورد انحرافی می باشد.

معمولا در کنار ردپا یک مکان مقدس وجود دارد.

 

تفسیر نماد ردپا در گنج یابی با ۵ جوغن

در این نماد نکته مهم تورفتگی پاشنه پا و جوغن عمیق تری که درپشت پا قرار گرفته.. تمام نمادها درگذشته با محاسباتی که ما در زمان خودمون اسمشو محاسبات ریاضی گذاشتیم کارمیشده مانند مسافت هایی که به زرع و.. نام گرفته است.

در مورد نماد پا با پنج جوغن یک جوغن تقریبا عمیق در پشت پا و یک مورد هم در کنار نوک پا قرار گرفته و سه جوغن یک اندازه درکنار هم هستن که اینا مقدار مسافت را نشان میدهد.

برای یافت محل دفینه مقدار مسافت بین پشت پا و جوغن عمیق رو اندازه گرفته و با سه جمع و در جهت جوغن سمت نوک پا گام برداشه بشه که مایل به راست عکس و به جلو است..

اگر جوغن ها نبودن هدف دقیقا پشت پا قرار میگرفت ولی وقتی کنار نمادی جوغن ها به تعداد فرد ایجاد میشوند یعنی پای محاسبات ریاضی در میان است.. زوج بودن تعداد جوغنها تفسیر متفاوت تری دارند و جوغن کوچک جهنده میشود ولی در کل اعداد فرد دارای اهمیت خاصی بودند مثلا هفت جوغان بسیار دارای اهمیت است..هفت تپه و یا هفت چشمه و….

فلزیاب مناسب برای نماد ردپا

برای یافتن دفینه در این نماد بهتر است از یک فلزیاب اسکنر تصویری استفاده نمایید. زیرا به راحتی میتوانید اتاقک و  ورودی ان را اسکن کنید.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *