نماد فیل در گنج یابی

نماد فیل در گنج یابی

نماد فیل در گنج یابی به عنوان یکی از نماد ها و نشان های قدرت شناخته میشود. برای تفسیر نماد فیل باید به خصوصیات این حیوان دقت کنید. به دلیل قدرتمند بودن این حیوان از این حیوان بیشتر در جنگ ها استفاده میشده است. در مورد دفینه سلطنتی نیز از نماد فیل استفاده میشده است. طبق نظر کارشناسان معمولا دفینه نماد فیل در گنج یابی در داخل غار و یا در یک تپه خاکی قرار میگرد.

در زمان برخورد با نماد فیل در دفینه یابی باید به این نکته توجه کنید که همیشه نماد فیل نشانه گنج نیست و گاهی اوقات برای تزیین استفاده میشده است. همچنین توجه نمایید که در نماد فیل بر خلاف اکثر نماد ها ما دیگر قبر یا گورستان نداریم و مستقیما با گنجینه روبرو هستیم.

نماد فیل در گنج یابی

تفسیر نماد فیل در گنج یابی

خرطوم فیل :

اگر فیل خرطوم نداشت باید در مسیر نگاه فیل به دنبال یک غار یا یک پلمپ باشید.

ممکن است نماد فیل شما دارای یک خرطوم باشد که در خاک فرو رفته است. دفینه در زیر خرطوم قرار دارد.

گاهی ممکن است خرطوم فیل طوری حکاکی و ساخته شده باشد که به مکانی خاص مانند دره یا تپه اشاره داشته باشد که شما برای یافتن هدف باید آنجا جستجو کنید.

اگر خرطوم فیل به سمت بالا بود شما باید در اطراف نماد به دنبال دفینه و یا نماد دیگر باشید.

حکاکی یا مجسمه فیل

اگر نماد فیل شما حکاکی شده باشد باید در صخره های اطراف به دنبال هدف باشید.

اگر نماد شما به شکل نقش برجسته باشد و به صورت یک سنگ بزرگ است. ورودی دقیقا در روبروی نماد قرار دارد با کمی دقت میتوانید آن را پیدا کنید.

اگر فیل ما رو به راست است و گردنش از سنگ بستر ساخته شده در اطراف آن صخره هایی به شکل مبل وجود دارد شما متوانید با جستجو در زیر آن سنگ ها سر بار را پیدا کنید.

اگر شکم فیل ساخته شده بزرگ بود شما باید داخل شکم فیل را جستجو کنید البته با دستگاه اسکنر و با تست فضای خالی.

عاج فیل

اگر نماد شما داری عاج بود شما و هر دو به سمت اشاره میکرد باید در جهت اشاره عاج حرکت کنید. اگر هر کدام به یک سمت اشاره میکرد، شما باید در جهت عاج بزرگتر حرکت کنید.

 

تله و نماد فیل در گنج یابی

این نماد به گفته اکثر کارشناسان علم باستان و نماد شناسی دارای تله میباشد. تله های بکار رفته در این نماد اکثرا از نوع ریزشی است. تله های نماد فیل بسیار سنگین هستند و باید با احتیاط کامل در زمان برخورد با این نماد اقدام نمود.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *