نماد کبوتر در گنج یابی

نماد کبوتر در گنج یابی

نماد کبوتر در گنج یابی : یکی از نمادهای تقریبا پر تکرار در دفینه یابی نماد کبوتر میباشد. در تفسیر این نماد باید به نکات مهمی توجه کرد . به عنوان مثال باید به نوع حالت پرنده آیا تخم دارد یا نه و … توجه کرد .

در مورد نماد کبوتر باید توجه کنید این نماد معمولا نشانه یک مقبره است و در بیشتر موارد برای یک بانو بکار میرود که در یک خانواده اشرافی زندگی میکرده است . این نماد دارای دفینه بزرگی است .در ادامه به برخی از معتبرترین نظرات در مورد تفسیر نماد کبوتر در گنج یابی میپردازیم

 

تفسیر نماد کبوتر در گنج یابی :

اگر کبوتر به صورت ایستاده باشد و حالتی شبیه راه رفتن داشته باشد باید در مسیر دید پرنده و یا در مسیر دم پرنده حرکت کرد و در فاصله چندمتری به سنگچین یا سنگ بزرگ برسید . اگر بال ها جالت غیر عادی داشتند باید به بال ها نیز توجه کرد.

اما اگر پرنده به صورت نشسته باشد و بال ها نیز حالت عادی داشته باشد معمولا دفینه در پشت سر آن میباشد . در حالت اگر پرنده تخم هم داشت دقت کنید نماد طوری باشد که پرنده روی تخم ها خوابیده باشد . در این بخش یک استثنا وجود دارد آن هم داشتن جوجه برای کبوتر است . در این حالت تتفسیر نماد به کلی متفاوت است و باید به جهتی که جوجه کبوتر نشان میدهد دقت کرد .

نماد کبوتر و گل :

ممکن است شما کبوتر را با یک نماد گل با هم مشاهده کنید. در این صورت بر طبق نظر اکثر کارشناسان این نشانه یک قبر است قبر فردی بزرگ . بیشتر کارشناسان معتقدند نماد کبوتر و گل نشانه قبر یک زن میباشد که فرد بسیار بزرگ و موررد احترامی در میان قبیله یا شهر و روستا بوده است . البته گاهی برای یک مرد بزرگ منسب و یا کودک یک خانواده اشرافی نیز از این نماد استفاده میکردند .

باید به این نکته توجه کنید که نماد کبوتر و گل دارای دفینه بزرگی است . برای پیدا کردن آن معمولا از دستگاه ردیاب و شعاع زن استفاده میشود.

 

نماد کبوتر در گنج یابی

سه پرنده و درخت :

گاهی ممکن است سه پرنده و یک درخت را مشاهده کنید در این صورت باید به اطراف خوب دقت کنید و یک درخت کهنسال را ببینید . دقیقا در این حالت قبر و دفینه در زیر درخت دفن شده است . اگر پرنده چهارمی هم بود و در روی درخت قرار داشت باید به سمت نگاه پرنده دقت کنید زیرا نگاه پرنده در حال نشان دادن درخت به شما است.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *