نماد گل در گنج یابی

نماد گل در گنج یابی

نماد گل در گنج یابی معمولا دارای تفاسیر متفاوتی است اما محتمل ترین تفسیر که اکثر کارشناسان به آن اعتقاد دارند، نشان دهنده مقبره یک زن میباشد. البته نوع گل و تعداد گلبرگها و اندازه آنها در تعیین دفینه و مقبره نقش دارد. به عنوان مثال اگر شکل گل و برگها خشن باشد مقبره یا قبر مربوط به یک زن است و اگر ظریف و دارای گل زیبا باشد مقبره یا قبر یک زن است.

نماد گل در گنج یابی

تفسیر نماد گل در گنج یابی

اگر نماد گلی که شما پیدا کردید روی یک تخته سنگ ثابت نبود این نماد گنج نیست و ارزشی برای کاوش ندارد.

در اطراف نماد گل در حدفاصل ۱۵ الی ۲۰ متری به دنبال یک توده کوچک باشید. معمولا در توده مد نظر دفینه قرار دارد. اگر نمیتوانید توده را پیدا کنید باید از یک دستگاه فلزیاب استفاده نمایید.

اگر نماد گل شما دارای ۴ گلبرگ باشد. نشانه دهنده مزار میباشد. اما با این تفاوت که مزار ۴ زن میباشد. شما باید در اطراف نشان گل به دنبال یک تپه یا اتاق مزار باشید.

علامت لاله روی قبر معنی خاصی ندارد  اما منظور گورهای دارای نشان گل معمولاً گورهایی هست که ارزشمند هستند.

و اگر گل رو به خورشید باشد قبر در سمت خورشید است شما بیشتر مقبره های مجلسی را در زمین مسطح مییابید اینها مقبره های دوره رومی هستند این علامتی است که معمولاً در قسمت غربی کشور یافت میشود این عبارت نباید با گلهای ارمنی در قسمت شرقی کشور اشتباه گرفته شود.

نتیجه کلی از نماد گل و گلدان در دفینه یابی و گنج یابی

نماد گل و گلدان در گنجیابی به طور کلی یک نشانه مذهبی هستند که در مورد بلند شدن ظریف روح به آسمان میگوید گل و نماد پروانه در گنج یابی تقریباً یکسان هستند هر دو از مرگ و پرواز روح صحبت میکنند که مستقیماً روی سنگ قبر قرار دارد البته این گنجیابی همیشه روی سنگ قبر انجام نمیشود گاهی اوقات بر روی صخره های افقی و عمودی در فاصله معینی از قبر ساخته میشود.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

 

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *