نماد موش در گنج یابی

نماد موش در گنج یابی

نماد موش در گنج یابی : این نماد یکی از نادرترین نماد ها در گنج یابی است و در همه نقاط ایران دیده نمیشود. برای درک مفهوم این نماد باید بدانید خصوصیات موش چیست تا بتوانید به سوی هدف راحتر گام بردارید. این نماد اکثر مواقع به صرت تک به کار برده نمیشود و باید به دنبال نماد دوم نیز باشید. در برخی موارد در کنار نماد موش نماد گندم نیز هست که نشانه محل دخیره مواد غذایی و آذوقه میباشد.

در تفسیر نماد موش  نگاه موش مهم است که به چه سمتی نگاه میکند . که شما باید در این حالت به سمت نگاه موش بروید.

 

نماد موش در گنج یابی

 

حالت موش :

نماد موش در گنج یابی : اگر موش در حالت خیز و جمع شده باشد و دم موش در حالت عادی باشد، این به منظور ورود موش به حفره است .  از این حالت میتوان نتیجه گرفت شما با دیدن این نماد در محل ورودی هستید .

اگر در نماد موش حالت خیز نداشت و عادی بود باید اول به دم و جهت نوک دم بررسی بشه که شمارو به سنگی بزرگ میرسونه که خودش درب دالان هست. ولی اگر دم هیچ حالتی نداشت مسیر نگاهش رو برسی کنید دقیقا به درب دالان نگاه میکنه یا سنگ بزرگ یا سنگچین که ورودی کار هست.

دم موش :

اگر نماد موش در گنج یابی دارای دم با حالت خاص باشد . باید دم موش را مورد بررسی قرار دهید . اگر دم موش صاف بود باید به سمتی که دم نشان میدهد بروید . احتمالا در مسیر دم شما با یک دالان یا روبرو هستید ، این دالان در ابتدا بسیار باریک و تنگ میباشد . اما کمی که داخل آن شوید بازتر میشود .

دو موش :

اگر شما دوش را دیدید که به هم پیچیده شده بودند باید به سمت نگاه موش بروید . احتمالا در مسیر به یک دالان پرپیچ و خم برخواهید خورد که در زیر زمین است و اگر دم موش ها به هم پیج خورده بود یا خیلی پر پیچ بود ، نشان دهنده این است دالان های موجود به یک نقطه مشترک میرسد .

چشم موش :

یکی دیگر از اجزا موش که در هنگام تفسیر این نماد باید مورد بررسی قرار بگیرد چشم موش است. اگر چشم موش برجسته و قوس دار باشد، نشان دهنده وجود یک تل خاکی است. شما برای پیدا کردن محل تل خاکی مسیر نگاه موش را دنبال کنید. که راه ورود نیز از پهلوی این تل است.

 

تعداد موش :

اگر در کنار نماد موش یک موش کوچک نیز وجود داشت ، در این صورت باید به حالت های موش کوچک دقت کرد و نشانه های آن را دنبال کرد .

همچنین اگر تعداد زیادی موشها زیاد باشد باید به موشی که دارای حالات خاص باشد توجه کرد. اگر همگی دارای یک حالت باشند، یعنی ورودی دقیقا در همان محل است و باید برای پیدا کردن ورودی همان محل را جستجو کنید.

 

برای اینکه بتوانید در گنج یابی و رسیدن به هدف موفق باشید و علاوه بر تفسیر نماد به خیال راحت بتوانید به جستجو بپردازید. شما احتیاج به یک دستگاه فلزیاب متناسب با محل کاوش دارید برای این منظور میتوانید برای خرید فلزیاب با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها استفاده نمایید.

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید و فروش فلزیاب 

خرید فلزیاب تصویری

خرید فلزیاب نقطه زن

خرید فلزیاب دستی

خرید ردیاب و شعاع زن

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *