نشانه ماهی در گنج یابی

نشانه ماهی در گنج یابی

نشانه ماهی در گنج یابی معمولا در سنگ های اطراف رودخانه و یا دریاچه ها و برکه ها مشاهده شده است. البته ممکن است شما با نماد ماهی روبرو شوید اما نه دریاچه نه رودخانه ایی وجود داشته باشد. این به علت تغییرات آب و هوایی میباشد که باعث خشک شدن رودخانه شده است.

نشانه ماهی در گنج یابی از نشانه های قطعی گنج است. نشان ماهی ممکن است به صورت کوچک یا بزرگ یا خمیده حکاکی شده باشد. برای تفسیر نماد ماهی چند نظریه وجود دارد که در ادامه به بررسی هر یک از آنها میپردازیم.

 

نشانه ماهی در گنج یابی

تفسیر نماد ماهی در گنج یابی و دفینه یابی

نظریه اول

طول نماد را اندازه بگیرید و برای هر یک سانتی متر یک قدم محاسبه کنید. در امتداد جهت نماد حرکت کنید. زمانی که قدم ها تمام شد با کمی دقت و جستجو میتوانید ورودی یک انبار زیر زمینی را پیدا کنید.

نظریه دوم

در دین مسیحیت ماهی نماد فراوانی، نعمت، برکت، قربانی میباشد. بر طبق اعتقاد مسیحیان عدد ماهی ۱۵۳ میباشد. پس ممکن است شما با یک نماد ماهی مواجه شوید که مربوط به گروه مسیحی میباشد. پس ممکن است مفهوم آن ۱۵۳ سانتی متر یا ۱۵۳ متر باشد.

نظریه سوم

بر طبق برخی باور ها و اعتقادات عدد ماهی ۷ و ۵۰ میباشد. در این صورت در مواجه با نماد شما باید در جهت امتداد نماد ۷ یا ۵۰ قدم بردارید. سپس به دنبال یک سنگ یا چیز غیر معمول در زمین باشید. تا بتوانید به انبار زیر زمینی راه پیدا کنید.

نظریه چهارم

گاهی شما باید در برخورد با نماد ماهی در گنج یابی در امتداد دم ماهی به اندازه تقریبا ۱ متر به عقب برگردید. اقدام به جستجو نمایید البته اگر شما یک دستگاه فلزیاب با خود داشته باشید میتوانید به راحتی اقدام به کاوش نمایید.

نظریه پنجم

ممکن است نماد ماهی با یک نماد دیگر در کنار هم باشند که باید هر دو نماد را تفسیر و نتیجه گیری کنید. اگر نماد ماهی با علامت چنگال و قاشق و کاسه و یا بشقاب همراه بود، در این حالت دیگر نماد گنج نیست و نماد آبادی و زندگی میباشد. یا اگر همراه با یک جوغن بود در این صورت شما یک قبر هم دارید.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *