اسکنر سه بعدی Evo

اسکنر سه بعدی Evo

اسکنر سه بعدی Evo یک اسکنر ساخت شرکت Ground Tech کشور ترکیه میباشد. قابلیت تصویر برداری به دو حالت زنده و اسکن زمینی را دارا میباشد. تصاویر دریافتی در یک تبلت که همراه دستگاه در اختیار مشتری قرار میگیرد نمایش داده میشود.

انواع اسکن اسکنر سه بعدی Evo

 ۱ – اسکن زنده (Live Scan)

این حالت به شما امکان می دهد در مدت زمان بسیار کوتاهی مناطق بزرگ را اسکن و کاوش کنید. این دستگاه به دلیل وجود حسگر در این حالت که می تواند زمین را اسکن کند، می تواند امواج را به سرعت ارسال و دریافت کند. سیگنال های دریافتی را به تصاویر سه بعدی نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش تبلت متصل به طور مستقیم تبدیل کند.

۲ – اسکنر ۳ بعدی

هر کاربر می‌تواند با استفاده از این حالت، یک اسکن دقیق از زمین را برای یک منطقه خاص انجام دهد که می‌توان آن را به چندین خط اسکن تقسیم کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با پروب راه بروید و داده های اسکن را برای هر نقطه در امتداد خط ثبت کنید و سپس این روند را برای هر خط اسکن تکرار کنید.

اسکنر سه بعدی Evo

مشخصات دستگاه اسکنر سه بعدی Evo

سنسور اندازه گیری می تواند تجزیه و تحلیل دقیقی از اهداف زیرزمینی ارائه دهد زیرا مطابق با تکنیک بین المللی ESR-1 طراحی شده است.

کاربر می تواند شکل سنسور (پروب) را کنترل کند، می توانید آن را به صورت چوبی تاشو با طول قابل تنظیم بسازید (۶۰ سانتی متر در صورت بسته شدن – قابل افزایش تا ۱۲۰ سانتی متر)

کاربر می تواند از برنامه نصب شده روی گوشی هوشمند برای کار، کنترل و تنظیم تنظیمات مختلف سنسور نیز بهره مند شود.

این دستگاه با باتری لیتیومی قابل شارژ ۳٫۷ ولت کار می کند که می تواند دستگاه را به مدت ۶ ساعت به طور مداوم کار کند.

این دستگاه بسیار سبک است زیرا وزن آن کمتر از یک کیلوگرم میباشد.

دستگاه نباید در فاصله ۵۰ متری محل اندازه گیری، عواملی مانند خطوط فشار قوی، خطوط برق پایه، پرتوهای انتقال، بلندگوها، آهنرباها قرار گیرد.

ارتفاع دستگاه را بین ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر قرار دهید و در هر اندازه گیری سیگنال نباید دستگاه را بلند و رها کنید.

 

ویژگی های فنی اسکنر سه بعدی Evo

تجزیه و تحلیل داده های نظرسنجی

کاربر می تواند تصاویر سه بعدی نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش تبلت همراه با دستگاه را تجزیه و تحلیل کند که در یک برنامه خاص برای یافتن نوع فلز شناسایی شده نمایش داده می شود و می تواند اندازه هدف و شکل هندسی آن را بداند. هدف.

تشخیص سه بعدی

اسکنر سه بعدی Evo  می تواند تصاویر سه بعدی نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش تبلت همراه با دستگاه را تجزیه و تحلیل کند که در یک برنامه خاص برای یافتن نوع فلز شناسایی شده نمایش داده می شود.

تکنولوژی جستجو

فلزیاب EVO از یک کاوشگر اندازه گیری طراحی شده با سنسور داخلی استفاده می کند و دستگاه اندازه گیری سیگنال میدان مغناطیسی را در موقعیت اسکن ثبت می کند، کاربر باید اندازه گیری های بسیاری از نقاط را در فضای جستجو در یک منطقه خاص ثبت کند.

کاوشگر اندازه گیری

سنسور به کار رفته در اسکنر سه بعدی Evo  طراحی مدرنی دارد و به شکل یک عصا است. طول آن را می توان با افزایش طول یا کاهش آن با استفاده از حلقه های تنظیم در طول بدن تنظیم کرد. در بالای آن یک پانل از دکمه های کنترل وجود دارد.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *