انواع فلزیاب تصویری ۲۰۲۴

انواع فلزیاب تصویری ۲۰۲۴

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع فلزیاب تصویری آشنا کنیم. فلزیاب تصویری به فلزیاب هایی گفته میشود که در زمان استفاده به جستجوگر کمک میکنند تا اطلاعات دریافتی را به صورت تصویر ببینید. پلتفرم نمایش تصاویر در دستگاه های مختلف متفاوت است، برخی در لپ تاپ، موبایل، تبلت و خود پنل دستگاه این اطلاعات را نمایش میدند. این اطلاعات به صورت رنگی در اختیار کاربر قرارمیگیرند.

انواع فلزیاب تصویری از نظر نحوه عملکرد

فلزیاب های تصویری از نظر کارکرد به دو دسته کلی تقسیم میشوند. ۱ – فلزیاب تصویری پالسی ۲ – مگنومتر

فلزیاب های تصویری پالسی: این نوع از فلزیاب های تصویری در واقع فلزیاب های پالسی نقطه زن هستند که در حالت تصویری از دیسک استفاده میکنند. در واقع اطلاعات دریافتی توسط سیم پیچ به وسیله محاسباتی به صورت تصویر در اختیار کاربر قرار میگیرد. این اطلاعات معمولا توسط نرم افزار که خود شرکت تولید کننده ارئه میدهد قابل دریافت است. در برخی از مدل ها نمایش اطلاعات بر روی پنل خود دستگاه صورت میگیرد

انواع فلزیاب تصویری

یکی از نقاط ضعف این سیستم ها عمق کاوش این نوع فلزیاب تصویری میباشد. معمولا در بهترین حالت با لوپ ۱در۱ میتوانند تا عمق ۴ متر را جستجو کنند.

فلزیاب های تصویری مگنومتر فلزیاب هایی هستند که در گفتارعمومی به اسکنر تصویری یا سنسور نیز مشهور هستند. در این فلزیاب ها از سنسور های مگنومتر مانند FLC100، EM100 و… استفاده میشود. اساس کار این فلزیاب ها بر اساس میدان مغناطیسی است.

این اسکنر های تصویری در مقایسه با انواع فلزیاب تصویری دیگر دارای عمق کاوش بالاتری هستند. شما با این فلزیاب ها در شرایط ایده آل زمین و آب و هوا قادر هستید تا عمق ۲۵ متر را مورد کاوش قرار دهید. تصاویر دریافتی در یک لپ تاپ یا حتی گوشی برای کاربر نمایش داده میشود که با استفاده از نرم افزار خاصی مانند ویژالایزر تفسیر میشود.

انواع فلزیاب تصویری مگنومتر از نظر کارایی

فلزیاب های تصویری مگنومتر یا همان اسکنر های تصویری دو نوع کارایی دارند. برخی از آنها که سنسور یا سوپر سنسور نامیده میشوند در زمان استفاده تصاویر را از زمین گرفته و لپ تاپ انتقال میدهند. سپس بعد از اسکن کردن شما به وسیله نرم افزار به آنالیز تصاویر میپردازید.

نوع دیگری از این سنسور ها وجود دارند که به آنها لایو اسکن میگویند این نوع از فلزیاب تصویری دیگر تصاویر را برای آنالسز ذخیره نمیکنند. شما در همان لحظه که در حال اسکن کردن هستید تصاویر به صورت زنده در لپ تاپ نمایش داده میشود. اپراتور با تغییرات رنگ که در صفحه لپ تاپ به نمایش درمی آید متوجه هدف در زیر زمین میشود.

با فلزیاب تصویری چه مواردی را میتوان دید؟

شما با استفاده از اسکنر های تصویری میتوانید انواع فضای خالی مانند: حفره، تونل، اتاقک، راهرو های زیرزمینی و همچنین انواع فلزات را کشف کنید. شما با استفاده از برنامه آنالیز مورد استفاده در این اسکنر ها میتوانید فلزات گرابها را از بی ارزش تفکیک کنید. یکی دیگر ویژگیهای مهم فلزیاب های تصویری تعیین عمق و نقطه دقیق هدف میباشد.

انواع فلزیاب تصویری در شرکت فلزیاب غرب

در شرکت فلزیاب غرب فلزیاب ها با بهترین سنسور ها موجود تولید میشوند. تمامی سنسور های مورد استفاده برای شرکت استفان مایر آلمان میباشد. در ادامه محصولات موجود در شرکت فلزیاب را مشاهده میکنید که برای اطلاعات بیشتر میتوانید روی نام هر محصول کنید تا اطلاعات مربوطه را مشاهده نمایید.

اسکنر تصویری X-W

اسکنر تصویری G3-6500

سوپر سنسور Turboo18000

فول سنسور Turboo20000

لایو اسکن

همچنین تمامی محصولات شرکت فلزیاب غرب با یک سال گارانتی و آموزش رایگان و خدمات پس از فروش به مشتریان گرانقدر ارائه میشود. در صورت داشتن هرگونه سوال و مشاوره خرید میتوانید با شماره های ۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰ – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸ تماس حاصل نمایید.

 

 

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *