خرید فلزیاب ارزان

خرید فلزیاب ارزان

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید فلزیاب از نوع ارزان قیمت هستید، این مقاله میتواند برای شما مفید باشد. ما در این مقاله به معرفی فلزیاب های ارزان قیمت میپردازیم. البته شما باید به این نکته توجه کنید معمولا فلزیاب های ارزان قیمت کارایی لازم را ندارند. پس در زمان خرید حتما دستگاه را به خوبی تست کنید و از کارا بودن فلزیاب خود اطمینان حاصل نمایید.

یکی دیگر از مواردی که باید در زمان خرید فلزیاب ارزان به آن توجه کنید این مورد است که معمولا فلزیاب ارزان قیمت دارای انواع اپشن و کارایی ها نیستند و فقط یک نوع کارایی را دارند. پس در زمان صحبت با فروشنده گول صحبت های فروشنده فلزیاب را نخورید که انواع قابلیت ها را برای یک دستگاه ارزان تعریف میکنند.

خرید فلزیاب ارزان

معرفی برخی از فلزیاب ارزان با کیفیت

فلزیاب دستی

اگر شما به دنبال  یک فلزیاب دستی با قیمت مناسب و ارزان با کارایی بالا هستید. شما میتوانید به سراغ فلزیاب های دستی گرت بروید. Garrett یکی از بهترین ها در انواع فلزیاب های دستی ارزان قیمت است. این فلزیاب قابلیت کاوش تا عمق ۳۰ سانتی متر را دارد. این فلزیاب تا عمق ۳ متر کاملا ضد آب میباشد. پیشنهاد ما در بین فلزیاب دستی ارزان قیمت فلزیاب دستی گرت میباشد.

ردیاب و شعاع زن

اگر به دنبال خرید ردیاب خوراک خور هستید باید به شما بگویم این نوع از ردیاب ها بسیار ارزان هستند و شما فقط در زمان خرید حتما توجه کنید در داخل آنها جیوه باشد.

اگر هم شما میخواهید یک ردیاب از نوع فرکانسی داشته باشید که هم ارزان قیمت باشد و هم کارایی لازم را داشته باشد. ما به شما ردیاب تک آنتنه AKS و همچنین ردیاب مگ پرسون FX8000 را پیشنهاد میدهیم. ابن ردیاب ها با توجه به قیمتی که دارند کارایی فوق العاده ایی را دارند.

فلزیاب تصویری یا اسکنر تصویری

علاقمندان به اسکنر ها هم میتوانند با قیمت پایین یک اسکنر مناسب تهیه کنند. اسکنر X-W یکی از اسکنر های ارزان قیمت موجود در بازار میباشد. این فلزیاب از نوع سوپر سنسور میباشد. و این بدین معنی است که در داخل این فلزیاب ۲ سنسور بکار رفته است. این سنسور اسکنر قادر است تا عمق ۱۶ متر را برای شما تصویر برداری کند و به صورت سه بعدی نمایش دهد.

فلزیاب نقطه زن پالسی

در بین فلزیاب ها پالسی هم میتوان اقدام به خرید فلزیاب ارزان نمود. البته باید در زمان خرید بسیار دقت نمایید و از فروشنده بخواهید دستگاه را تست کند. ما در این بخش فلزیاب نقطه زن کامپکس ایکس۵ را معرفی میکنیم. یک فلزیاب فوق العاده قوی که دارای تفکیک طلا نیز میباشد. این فلزیاب دارای ۳ دیسک مباشد.

در صورتی که احتیاج به مشاوره در مورد خرید فلزیاب ارزان دارید میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا بتوانید بهترین اتنخاب را داشته باشید.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

 

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *