دستگاه طلایاب کوچک

قیمت دستگاه طلایاب کوچک

اگر شما هم از علاقه مندان استفاده از طلایاب های کوچک دستی هستید و میخواهید از قیمت دستگاه طلایاب کوچک مطلع شوید. باید به این نکته توجه کنید قیمت فلزیاب های دستی کوچک به برند سازنده، کیفیت ساخت، نوع عملکرد آنها بستگی دارد. در ادامه به بررسی برخی از این عوامل میپردازیم.

قبل از بررسی عوامل دخیل در قیمت دستگاه طلایاب کوچک باید کمی راجب نحوه کار این فلزیاب های کوچک صحبت کنیم. این فلزیاب ها کوچک که در بازار با نام فلزیاب دستی نیز شناخته میشوند. معمولا تا ۳۰ سانتی متر بیشتر نمیتوانند به کاوش بردازند. این فلزیاب های دستی معمولا ضد آب هستند و میتوان آنها را در زیر باران نیز استفاده کرد. البته باید به این نکته توجه کنید که اگر قصد استفاده از این فلزیاب ها را در زیر آب دارید مانند زمان غواصی باید از فلزیاب های مخصوص این کار استفاده نمایید.

دستگاه طلایاب کوچک

باتری دستگاه طلایاب کوچک

دستگاه طلایاب کوچک تفکیک فلزات را ندارند و به هر فلزی برسند بوق میزنند. در این فلزیاب ها از یک باتری ۹ ولتی کتابی استفاده میشود. حتما به این نکته توجه کنید که اگر باتری این فلزیاب ضعیف باشد در عملکرد دستگاه نیز تاثیر منفی دارد. شما میتوانید از یک باتری ۹ ولت قابل شارژ استفاده کنید تا هر بار بتوانید آن را شارژ کنید و دستگاه بهترین عملکرد را داشته باشد.

برند دستگاه طلایاب کوچک

شرکت های مختلفی اقدام به تولید این فلزیاب های دستی کرده اند. اما همگی موفق به ارائه دستگاه فلزیاب با کیفیت نشده اند. شرکت فلزیاب نوکتا یکی از برترین شرکت ها در تولید فلزیاب های دستی میباشد. شرکت نوکتا یک نوع از فلزیاب های دستی با دیسک کوچک ۱۰ سانتی نیز به بازار ارائه کرده است که شما با استفاده از دیسک میتوانید تا ۵۰ سانتی متر را کاوش کنید. از دیگر برند ها و شرکت های تولید کننده این فلزیاب ها میتوان به شرکت گرت امریکا و ماینلب استرالیا اشاره کرد.

نحوه کار کرد دستگاه طلایاب کوچک

کار با این فلزیاب های کوچک دستی بسیار ساده است و هر کسی به راحتی میتواند با این فلزیاب ها کار کند. برای استفاده شما فقط کافی است باتری را در این طلایاب کوچک دستی قرار دهید. سپس دستگاه فلزیاب را روشن کنید و تمام!!! معمولا در این فلزیاب ها یک چراغ کوچک نیز تعبیه شده است که میتوانید از آن استفاده نمایید. همچنین یک ویژگی دیگر نیز در این فلزیاب های کوچک دستی وجود دارد که میتوان آنها را بی صدا کرد و به جای صدا از سیستم لرزش استفاده نمود.

کاربرد دستگاه فلزیاب دستی

معمولا از این فلزیاب ها برای کاوش در داخل سنگ ها استفاده میشود. همچنین برای جستجو در دیواره و داخل غارها برای یافت جاسازها نیز از این دستگاه طلایاب کوچک استفاده میشود.

علت استفاده از دستگاه طلایاب کوچک

  • قیمت ارزان نسبت به مدل های دیگر فلزیاب
  • حمل و نقل آسان
  • سادگی در استفاده
  • کارایی ساده

با توجه به نکات بالا معمولا قیمت این دستگاه طلایاب کوچک از مبلغ ۷ میلیون شروع میشود. که با توجه به برند و کارایی میتواند افزایش هم داشته باشد.

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

۰۹۳۰۳۵۸۰۰۸۰  – ۰۹۳۸۳۰۰۸۵۳۸

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید و فروش فلزیاب ، تعمیر فلزیاب  ،

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

اینستاگرام فلزیاب غرب

درباره شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *